Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

De koelkast

Gestart door Ereinion, november 24, 2006, 09:44:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Jij hoeft toch geen moeite te doen om extra berichtjes/onderwerpen te plaatsen?  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

 :D

Maar anders moest Stev zo zoeken...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ik had eerst het onderwerp ïs het soms donderdag?"moeten lezen, sorry! Mag ik ook nog een stukje?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ja, natuurlijk. Dit is voor iedereen... Hele speciale cake, de voorraad gaat nooit op.  ;D
De theepot op het warmhoudplaatje staat bovenop de koelkast, trouwens.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

 :schater: Heb je ook smaakjesthee? Of kruidenthee? Wel lekker voor het slapen-gaan!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Ja hoor, net als de  :cake: past de thee zich aan naar de smaak die jij wilt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Wat is het toch fijn hier!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Mmm, dan is er vast ook  :cake:-thee!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Sorry, die lust ik niet...  :P
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

CiteerMmm, dan is er vast ook  -thee!
Getsie!  :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Maar je hebt wel stiekem eerst de  :cake: uit de thee gevist zie ik!  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik moest even het kwartje laten vallen, maar ja, de  :cake: is uit de thee! Weer een bijzondere citeeractie!  ???
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sammy

LOL@Ereinion!  :schater:
Melig! (ook letterlijk)  ;D