Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

De koelkast

Gestart door Ereinion, november 24, 2006, 09:44:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MaankindJ

idd zou best kunnen
dat is mijn grootste probleem
en ik zou ook niet graag opnieuw volgend jaar een richting in-gaan zonder Zeer overtuigd te zijn van wat ik wil :-\
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ereinion

Ik ken het gevoel.  :(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

MaankindJ

hihi voila, maaar..
hoe zijt gij teweten gekomen wat ge echt wou??
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ereinion

Nou, te weten gekomen. Ik weet het nog steeds niet.  :D

Ik heb een half jaar verlof op genomen. Daar ben ik wel iets wijzer van geworden. Ik wil het graag nog even zo houden (geen werk), maar weet nog niet of dat kan. Wat ik graag wil schijnt nog al een beetje onhaalbaar te zijn; schrijven lukt wel, maar of ik daar leuk aan kan verdienen...  :-\ (hoewel me dat eigenlijk ook helemaal niets kan schelen heb ik wel geld nodig, helaas) En om fantasy-kostuums te maken voor films is in Nederland helemaal niet te doen. Dus eigenlijk weet ik wel wat ik wil doen, maar ik weet niet iets wat ook nog haalbaar is.

Door het verlof had ik in ieder geval wel de tijd om er wat meer over na te denken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

MaankindJ

ahhh nu hebik het ;)
wel bijna alle schrijvers zijn begonnen met schrijven naast een hoofd-job en dan kwammen de eerste dinges en dan komt het schrijven groter dan het werk ^^
maar ik hoop ook dat het lukt voor jou ;)
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.