Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wisten jullie dat...

Gestart door myra, december 03, 2006, 03:33:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

het nog steeds lenteweer is? ongelooflijk he  :pinguin: moet het warm hebben hier

petra1963

Ik heb 'm nog niet horen klagen.. :P
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra


elke

ik ontzettend moe aan het worden ben, de Sint voor ons zoontje nog klaar moet zetten, en daar dus zodadelijk mee ga beginnen, groetjes en slaapwel!

Stev

... ik al vier dagen lang van plan ben om te gaan strijken  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik eigenlijk voor nieuwe medicijnen naar de apotheek moet, maar ik vanwege de aanhoudende stortregen het maar steeds uitstel.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

....ik morgen nóg een dag moet werken en ik mezelf even heel zielig vind  :78:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Arme Sismo ! :knuffel:

Verder: morgen wordt de vader van een goede vriend van mij begraven. Morgenochtend, hier in het dorp. Daar ga ik morgen naar toe.. Zucht, makkelijk is anders..maar hij was ook bij de begrafenis van mijn vader. En ik heb hem al gebeld om hem te condoleren..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

elke


Sismo

Dan is zeuren over een dagje werken niet op z'n plaats...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Nou  ja, dat dagje werken kan voor jou ook net teveel zijn..toch ?

Inmiddels heb ik de begrafenisdienst gehad. Het was mooi, maar eemotioneel,natuurlijk. En het duurde lang. En buiten plensde het toen ik er heen ging ( 10.15 uur) en toen ik terug reed ( 12.15 uur). Dat vond ik pas echt erg.

En weet je wat nog leuker is: vanmiddag 'mag' ik er weer uit.. Naar het Centraal Indicatieorgaan Zorg  CIZ) in NIjmegen. Voor een vervoersvergoeding.. hoop ik. Dan word ik weer kletsnat ! Hoera ! :banghead: :banghead: :banghead:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Oh..nee, de Taxbus? Of heet dat anders in Nijmegen? Succes bij het CIZ!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ja, het busje komt zo.. Hier heet het Regiotaxi. Nee, dat wil ik dus niet. Maar of ze iets anders in de aanbieding hebben ?

Ik moet ook een inklapbare duwrolstoel passen, dat doen we dan ook gelijk maar even. Die duwrolstoel zal geen probleem zijn. Daar kwamen de ambtenaren van de gemeente zelf al mee.

En: gisteren is mijn sta-op-stoel, mijn stoel met electrische bediening ( mijn 'electrische stoel' noem ik het altijd maar) gerepareerd. De beensteun doet het weer en de kantelstand ook. Heerlijk !

Nu alleen nog maar mijn oude, kapotte scootmobiel hier weg zien te krijgen. Gister weer een e-mail naar (K)Welzorg (;D) gestuurd. Ze doen hun naam wel eer aan..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Volgens mij is dat nog de grootste handicap, of niet? Afhankelijk zijn van al die instanties..... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-