Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Thank god it's Friday!!

Gestart door Mineko, juni 15, 2007, 11:24:50 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ja, kunnen we dat niet plaatsen ?

Hand in hand, kameraden
Hand in hand, voor wat ik wil
Geen woorden maar daden
Leve ons gegil


Vrij naar een andere, bekendere tekst !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

 :wave: allemaal, ik ga even iets anders doen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

:( bah, das slecht nieuws Peter. Echt niet leuk om te horen!

Ienepien

We hebben toch ook nog een topic: ik ben verdrietig? Daar had het best ingekund. Je moet gewoon vertellen, wat je dwarszit.
Wij kunnen er wel tegen. ;)

petra1963

Dank je, Ienepien.. :knuffel: Maar het zat mij teveel dwars, ik was te boos en depressief.. Daarom wilde ik het verhaal niet ook nog opschrijven.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Misschien moeten we een nieuw flyby topic openen: Ik ben woest, omdat....!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Of: Ik zie het even niet meer zitten. ???

Jovi_Hobbes

Citaat van: peter1963 op september 22, 2007, 01:36:41 AM
Dank je, Ienepien.. :knuffel: Maar het zat mij teveel dwars, ik was te boos en depressief.. Daarom wilde ik het verhaal niet ook nog opschrijven.. :-\

Dat herken ik wel, als je het dan ook nog eens moet opschrijven lijkt het allemaal nog dubbel zo erg. Dan kun je het beter eerst even laten bezinken.
Echt een rotstreek trouwens. Ik hoop dat je omweggetje gaat lukken!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Gna... gna.. ik durf hier nog niet te vertellen wat ik precies ga doen.. je weet nooit wie er meeleest.. Maar als het lukt zal mijn wraak zoet zijn.. ;D

En inderdaad, nu zijn de emoties wat weggezakt, nu kan ik er over schrijven.. :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Wie er meeleest? Een heleboel gasten. Weet je wat ik eng vind? Als ik zie, dat een gast mijn voorsteltopic aan het printen is. Dan denk ik: is dat misschien familie van me? Wie is dat? Wat moet ie van me?  :geezer:

pinky


Ienepien

Ja. Ik ben hier nog niet zo lang, en IK weet dat! *knap van mezelf*
Onderaan, bij wie is er online, kan je op het groene icoontje links drukken, en dan kan je zien wat iedereen aan het doen is. ;)

petra1963

Oh ? Dat wist ik ook niet ! Ik had geen idee.. Dus Ienepien, dank, weer wat geleerd !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)