Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat doe je onder de douche?

Gestart door petra1963, oktober 20, 2006, 09:56:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Vandaag: uitgegeleden in een plas water op de badkamervloer. Gevolg: harde landing weer op aarde.. Niets filosofie.... En als 'aardig' aandenken: een flinke blauwe plek. ( maar gelukkig niets gebroken !)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Citaat van: peter1963 op november 02, 2006, 10:59:27 AM
Vandaag: uitgegeleden in een plas water op de badkamervloer.

Ben blij dat ik niet de enige ben die typfoutjes maakt  :P

Oh, Peter, het had inderdaad erger gekund!  :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

CiteerBen blij dat ik niet de enige ben die typfoutjes maakt 

Dat was vast van de schrik!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky


petra1963

Inderdaad, typefoutje ! Ik had het nog niet eens gezien.
De schade bleef vandaag beperkt tot een grote blauwe plek, een pijnlijke heup en iets manker lopen dan normaal. ( Maar dat ziet toch niemand !  ;D)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Ik was er vandaag in geslaagd om mijn haar even hard te verven dan de muren dus ik heb hard moeten schrobben onder de douche ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Vond je het geen mooi kleurtje voor in je haar?

petra1963

Je kunt nog altijd roze proberen, vraag Pinky maar !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Het was een witte verf die maar als ondergrond dient dus het was niet echt mooim het gaf eerder een grijs effect in mijn haar :geezer:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ja, grijs worden hoeft bij jou nog niet, dan komt later waarschijnlijk vanzelf wel.. Ik begin grijs te worden aan mijn slapen..zonder verf..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Voor je het weet gaan mensen dan eerbied voor je hebben Peter  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

We hebben hier al wel aseksuele ouders maar aseksuele bompa's nog niet... misschien een primeur voor Peter? ;D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Voor mensen van boven de rivieren heeft het woord Bompa misschien uitleg nodig? :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

En voor mensen uit Limburg ook graag!  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)