Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aantrekkelijk geslachtsdeel?

Gestart door Lizzie7, september 17, 2012, 03:06:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Citaat van: FlowerPower op september 19, 2012, 09:02:23 PM...en ken wel een aantal vrouwen die hun schaamlippen hebben laten verkleinen omdat ze er wel degelijk last van hadden. Sommigen hadden er pijn aan als ze gingen zitten, omdat dat in de weg zat. Lijkt me wel erg...

Daar kan ik inkomen... Evenals bijv. borstverkleiningen. [Edit; To be sure, ik bedoelde niet omdat je erop zou gaan zitten.  :schater: Maar last van rug en naar met sporten (of zelfs traplopen)]
Maar echt cosmetische operaties, dat vind behoorlijk maf. Naja, het kan misschien weinig kwaad, maar ik snap niet waarom mensen het nodig vinden.

Lizzie7

Ik denk omdat ze daardoor zo'n vertekend lichaamsbeeld hebben dat ze zich niet durven uitkleden voor een partner en dat dit dan mogelijk maakt dat ze toch een relatie kunnen aangaan.
Pas op: ik zeg niet dat een operatie dan de beste manier is om je lichaamsbeeld te corrigeren. Maar dit geldt voor alle plastische chirurgie natuurlijk.

FlowerPower

Citaat van: Fricai op september 19, 2012, 09:56:31 PM
[Edit; To be sure, ik bedoelde niet omdat je erop zou gaan zitten.  :schater:

Daar dacht ik zelfs niet eens aan  :schater: :schater:

_dystopian_

Ik begrijp dat een vrouwen geslachtsdeel van lelijk (lees: blue waffle) naar iets minder lelijk kan gaan. Maar het mooi vinden kan ik echt niet inkomen....