Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mijn eerste post hier, even voorstellen

Gestart door rogerb, december 11, 2011, 07:10:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogerb

Hoi,

Ik ben RogerB. Om te beginnen, ik hou van  :cake:. Maar goed, alle gekheid op een stokje.

Ik ben een man (die zijn in de minderheid hier?), ik ben 38 jaar jong/oud, en ik ben hartstikke hetero-seksueel (ook alweer een minderheid op dit forum). Ik heb me bij dit forum aangemeld omdat ik veel vragen heb over aseksualiteit, omdat ik het vermoeden heb er in het dagelijkse leven mee te maken te hebben.

Daar zal ik vast in andere topics nog over gaan posten, maar heel in het kort kan ik zeggen: Ik heb gehuwd met een keilieve vrouw, en we hebben een dochtertje. Ze is verwekt tijdens onze huwelijksreis ruim 2 jaar geleden, en inmiddels is ze anderhalf jaar oud. Daarna hebben mijn vrouw en ik nooit meer seks gehad, en dat is meer dan twee jaar geleden. Mijn vrouw is in een ernstige depressie terecht gekomen en lijkt zelfs te lijden aan een persoonlijkheidsstoornis, en los van alle moeilijkheden met betrekking tot de opvoeding van onze kleine meid van anderhalf loopt onze relatie nu ook nog eens heel stroef. Ik heb duizenden vragen en duizenden onzekerheden.