Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

HELLUP Wat moet ik nu doen? (expliciet taalgebruik)

Gestart door Fairytale, januari 03, 2014, 12:30:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fairytale

Afgelopen maandag was ik zéér blij, ik had volledig vrede genomen met de term bi-aseksueel (of misschien demi maar ok :P), mooie jaarafsluiter van een jaar waar persoonlijke overwinningen heb behaald ivm mijn seksualiteit. Met oudjaar was ik opgestaan met een vreselijke hoofdpijn en duizeligheid. Eigenlijk wou ik afbellen, maar ik ben met toch maar uitgegaan met een groep die ik niet goed kende, maar mijn beste vriendin wel. We gingen eerst bij iemand thuis gourmetten en daarna uit.
't Viel me meteen al op hoe seksistisch iedereen eigenlijk was, ik voelde me eerlijk gezegd niet echt op mijn gemak. We waren met 10 mensen, waaronder slechts 3 meisjes.
Op zich was het wel gezellig (behalve het seksistische dan), maar iedereen was wel heel veel aan het drinken. Ik deed niet echt mee omdat ik weet dat ik niet goed tegen alcohol kan en begin te wenen over mijn seksualiteit en problemen als ik dronken ben.

Uiteindelijk zijn we vertrokken naar die uitgangsgelegenheid, maar opeens kreeg een koppeltje ruzie. Om een lang verhaal kort te maken, was het resultaat dat tegen middernacht niemand van die groep meer te bespeuren was en ik alleen voor die kroeg stond. Toen begon het vuurwerk...Happy New Year! :( (Ik had er al aangedacht om mijn moeder te bellen om me te halen, had ik dat maar gedaan) Aangezien ik zonder reden buiten in de regen stond, ben ik maar naar het vuurwerk gaan kijken op de markt. Het duurde niet lang of 2 buitenlanders kwamen op me afgestapt. Ze wensten me een gelukkig nieuwjaar en stelden me een hoop vragen en hebben me wel 5 tot 6 keer gevraagd om iets met hen te gaan drinken. Het was een magere troost, maar ik was eigenlijk wel blij dat er tenminste toch iemand was die me een gelukkig nieuwjaar wenste. Uiteindelijk kwam mijn beste vriendin op me afgestapt en zijn we terug naar de kroeg gegaan...Gek genoeg was opeens iedereen daar. :geezer:

Ik herinner me echt niet dat ik heel veel gedronken heb, ik herinner me een glaasje cave, 1 pintje, 1 zwaarder biertje en daarna bood een kerel uit dat gezelschap mij nog een biertje aan, dat ik in eerste instantie weigerde want ik realiseerde me dat het zware bier mij al wat tipsy had gemaakt. Maar hij bleef maar aandringen en uiteindelijk heb ik ja gezegd...Opeens vroeg die of ik wilde kussen met hem, ik was zo dronken dat ik dat heb gedaan  :(...Daarna ging het licht uit voor een veel te lange tijd. (blijkbaar heb ik overgegeven, wat mij nog nooit overkomen is door de drank.)

Die kerel had mij naar zijn huis gedragen en niet naar de persoon waar ik normaal bleef overnachten. Hij was aan het bellen met mijn beste vriendin om te zeggen dat het ok was dat ik bij hem bleef slapen, ik wou echt ook met haar praten, maar dat mocht niet van hem en ik was mijn mobiel kwijtgeraakt. Ik begon tegen hem te roepen dat ik haar echt wou spreken en hij zei dat 't inorde was. (Ik wou helemaal niet bij hem overnachten)
Toen zijn emoties losgebarsten en ben ik enorm beginnen wenen  :'( Hij probeerde mij te troosten, maar ik duwde hem de hele tijd weg, ik wilde niet geknuffeld worden.

Ik begon over mijn bi-aseksualiteit en dat mannen me ofwel niet zien staan, ofwel mij gewoon pakken wanneer ze willen, maar dat echte liefde precies niet bestaat in mijn wereld. Ik heb gek genoeg zelf ook nog wat seksistische dingen gezegd en dat ik pijpen enorm vies vind. Zijn antwoord was dat ik heus niet aseksueel was en dat hij het ook wel al 's met een man had gedaan. Hiermee ging ik alleen nog maar harder wenen, want de zekerheid van maandag was plots volledig weg. Hij zei ook dat hij gepijpt worden toch niet lekker vond.

Toen ben ik half in slaap gevallen op zijn bed. Opeens vroeg hij of hij mijn broek mocht uitdoen en mij mocht beffen. Ik was zo dronken dat ik ja heb gezegd...Ik had waarschijnlijk op alles ja gezegd. Ik weet niet wat hij nog allemaal gedaan heeft, we hebben denk ik geneukt...Ik kon niet eens meer waarnemen of het zijn hand of zijn penis was. Op het moment zelf vond ik het wel 'leuk' en deed ik mee...Ik heb veel lawaai gemaakt, zowel van genot maar ook van de pijn en dat hij moest stoppen, maar hij ging gewoon door. Het licht was uit, dus misschien was hij zich niet eens bewust dat ik het momenten echt niet wilde. Behalve toen hij me langs achter wou nemen heb ik echt héél hard gegild en toen zei hij dat het niet hoefde als ik niet wilde.

We hebben eigenlijk niet geslapen, mijn moeder en mijn beste vriendin bleven de hele tijd bellen en toen heb ik mijn gsm teruggevonden, onder het bed. Ik zei tegen hem dat ik niet wou opstaan ik meende dat letterlijk, ik was echt zéér uitgeput, maar hij vatte dat op dat ik nog meer wou...Hij zei dat er nog een dag kwam, en daarna nog een, en dan hopelijk nog een. Oh nee ik wil dit helemaal niet, dacht ik ::) Uiteindelijk zijn we dan toch maar vertrokken naar de persoon waar ik normaal zou overnachten, want mijn moeder kwam me daar halen. Toen we daar binnenkwamen, merkte iedereen dat er 'iets' was gebeurd tussen ons. Ik heb er best emotie-loos bijgestaan volgens mij, want ik wist echt niet hoe ik me moest voelen. ??? Uiteindelijk kwam mijn mama en hij ging mee naar beneden. Hij gaf me een kus op m'n wang. Goh wat was ik blij dat hij me niet op m'n mond kuste Dan familiefeest de hele dag, misschien was het wel goed om m'n zinnen te verzetten...

Pas heel laat 's avonds realiseerde ik nog laks ben met mijn pil. Ik was 'm al een keer vergeten deze maand en ik neem 'm ook nooit op 't zelfde uur in. Heel stom van mij natuurlijk, maar tot nu had ik zo'n houding van: Ik heb toch geen vrijer en ik zie mezelf eerder in relatie met een vrouw dan met een man...Ik kon me ook niet herinneren of die kerel een condoom heeft gebruikt of niet, ik denk van niet ik was wel heel dronken want anders zou ik zeker tegen hem hebben gezegd dat hij er een moest omdoen. Ik durfde snachts niet naar de apotheker van wacht gaan omdat ik niet wou dat mijn vader zich vragen zou gaan stellen. Ik heb die nacht verschillende paniekaanvallen gehad en nog gehuild en eigenlijk weer geen oog dicht gedaan.

's Anderendaags had ik dan toch maar een apotheker gezocht in een aangrenzende gemeente, maar ik was echt een zombie want ik reed totaal de verkeerde kant uit. Normaal let ik erg op mijn snelheid en een voorzichtige chauffeur, dat was ook niet het geval. Ik ben meermaals geflitst en bijna tegen een boom gereden. Toen ik me realiseerde dat ik in het dorp van mijn beste vriendin was, ben ik langs de kant gaan staan en op mijn stuur en claxon beginnen kloppen. Uiteindelijk dan toch naar die bepaalde apotheek gereden. Ik ben er een paar keer voorbij gereden, want ik wou er niet naar binnen gaan als er veel volk was. Ik schaamde mij kapot. Dan snel gevraagd naar de noodpil, geld laten vallen, wisselgeld bijna vergeten en die pil mee gegrist...Thuis heb ik eerst de bijsluiter gelezen en hem dan ingenomen. Ik vind het best eng, want ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat deze helemaal niet zo effectief is plus ik hem redelijk laat ingenomen. Daarna alles verbrand zodat mijn ouders zeker niets zouden merken.

Later ben terug gereden naar mijn beste vriendin om te praten. Toen ik nog voor haar deur stond te wachten, stuurde die kerel opeens een bericht om naar de cinema te gaan vanavond, ik moest toch even een stressplasje luchten toen ze de deur opendeed. Ik heb haar alles verteld...Blijkbaar heeft ze mij ze nog 2u lang lopen zoeken :-\ Ze zei dat iedereen had gezegd dat die gast echt wel ok was, zelfs de security en dat ze tegen hem nog had gezegd dat hij geen misbruik van me mocht maken omdat ik dronken was.

Ik had die gast teruggestuurd wat hij verwachtte (iemand voor de seks of een relatie)...Hij vatte het niet op zoals ik bedoelde en zei: zoals ik al zei, naar de cinema vanavond. Uiteindelijk stuurde hij dat hij in het stad was en wel wou praten. Ik dus terug de auto in...Zijn seksistische vrienden waren er ook weer en ze hielden zich niet in, want naast de normale gesprekken vielen er ook opmerkingen als "Je hebt zeker genoeg druppeltjes in haar drinken gedaan", "Whoa de hele straat heeft jou gehoord, straf dat de buren niet hebben geklaagd", "Hij heeft u toch verteld dat hij u nu zwanger heeft gemaakt? Proficiat!" Die laatste was er echt teveel aan, maar ik wist me sterk te houden. Ik begon zelfs eventjes te geloven dat hij écht iets in mijn drinken had gedaan. Een serieus gesprek zat er dus écht niet in op deze manier. Ik zei dat ik wel meeging naar de bioscoop met hem vanavond kon ik misschien eindelijk een normaal gesprek hebben

Terwijl we daar zaten hield hij mijn hand de hele tijd vast en zat hij erover te wrijven, ik had dit eigenlijk liever niet want hij had enorme zweethanden.(bah) Ook keek hij me heel verliefd aan Jezus, die heeft het echt wel heel zwaar te pakken en hij heeft me proberen te kussen, maar ik heb m'n hoofd gedraaid. 't Enige was dat hij had gezegd dat hij normaal dat niet doet en dat het toen wel heel snel allemaal ging...

Toen ik terug thuiskwam na deze vermoeiende dag, zat ook nog eens heel de familie van moeders kant binnen en kreeg ik naar m'n voeten dat ik niet had opgeruimd. Wat een geluk dat ik die pil had verbrand...Ik had naar hem gestuurd dat ik niet meer kon gaan, waarop hij vroeg of het morgen (vandaag) kon. Ik heb nog geen antwoord gegeven.



De vraag die nu vooral aan me knaagt naast mijn frustraties rond mijn seksualiteit...Is het mijn eigen schuld ???...Ik ben vooral heel boos op mezelf dat ik me zo heb laten gaan en dat ik ondanks ik vooraf zo had opgelet, toch heel dronken ben geworden :banghead:...Ik was zo dronken dat ik op alles ja heb gezegd, volgens mij als hij mij zou vragen om me te vermoorden, had ik nog ja gezegd...Dus hij kan niet zeggen dat ik het niet wilde, of toch? Allé ik was duidelijk niet in staat om heldere beslissingen te nemen, aan 't feit dat hij me naar zijn huis heeft gedragen, wist hij toch ook dat ik ladderzat was

Hetgene wat me het hardst kwetst is dat ik vooraf heb aangegeven dat ik liefde wil en niet zomaar een man die zijn lusten botviert op mij...Dan snap ik niet waarom hij me niet gewoon heeft laten slapen...Of zit ik nu verkeerd...Het is zo verwarrend allemaal.
Volgende week krijg ik normaal mijn maandstonden, ik hoop écht dat ze op tijd komen, want ik heb gelezen dat die noodpil dat ook nog 's in de war sturen...Ik hoop zo hard dat ik niet zwanger ben :78:

Mijn eerste kus was al een rampzalige gebeurtenis met een kerel die me daarna wou verkrachten...Nu is mijn eerste keer ook niet de mooie liefdevolle setting die ik in gedachte had (als ik al seks wou hebben)...Rozengeur en maneschijn bestaan niet dat weet ik ook wel, maar dit is me toch wel iets té hard...

Heel de situatie doet me trouwens aan deze campagne denken http://underscorecmontano.tumblr.com/post/37131240888/dont-be-that-guy
if you can understand the me then i can understand the you

Himawari

Dit is niet jouw schuld! Je hebt geprobeerd te letten op je alcoholinname wat helaas niet gelukt is. Maar wat daarna gebeurt is, is niet jouw schuld. Als jij niet meer in staat bent te denken door de drank, horen de mensen om je heen je te helpen, niet miscbruik van de situatie te maken. En dan zeggen dat je 'ja' hebt gezegd is complete bullshit, omdat je dronken was en niet wist wat je deed.
Het enige wat je nu kan doen is verantwoordelijkheid nemen voor het hier en nu. Je hebt al een morning after pil genomen, je hebt gepraat met je vriendin en zelfs met die gast. Het lijkt me dat je het goed hebt gedaan gezien de omstandigheden. Verder zul je voor jezelf uit moeten maken of je verder nog iets wilt met die jongen of niet en gebaseerd daarop handelen. Echter, het is niet bepaald een relatie die een goede basis heeft tot nu toe.

Probeer je nu niet teveel zorgen te maken. Wacht met handelen tot je zeker weet waar je staat en wat je wilt en laat je nergens in sleuren. Het is jouw leven, hou het zelf in de hand!

Imogen

Wat een heftig verhaal inderdaad Fairytale! En Himawari heeft gelijk! Als het toch gebeurd dat je dronken bent zou er iemand moeten zijn die op je let, dat er niemand misbruik van je maakt. En die gast, of hij in de ogen van je vriendengroep wel of niet oké was, heeft misbruik van je gemaakt. Ik heb in het verleden ook dingen gedaan waar ik achteraf gruwelijke spijt van had. Het enige wat je dan kan doen is proberen het voor jezelf op een rijtje te zetten en wachten of je wel of niet ongesteld wordt. Wel zou ik, net als Eleandra zegt een soa-test laten doen.
het spijt me zeer voor jou dat je zo het nieuwe jaar hebt moeten beginnen. Ik hoop voor je dat je het jezelf niet te zwaar kwalijk neemt. Dat is die jongen niet waard, want het was jou schuld niet!, en daar help je jezelf niet mee.

Heel veel sterkte en ik wens het allerbeste voor je. Zullen we een deal sluiten? Als ik dit komend jaar liever voor mezelf ben, doe jij dit dan ook?  :knuffel:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Fairytale

Dankje voor al jullie reacties  :D

@Himawari: Wat je daar zegt, vond ik zéér mooi verwoord. 't Was ook wat ik dacht, maar ik kon er niet op komen. Ik heb het uiteindelijk ook zo naar hem gestuurd

@Eleandra: Goed dat je me op het gevaar van soa's wijst. Natuurlijk weet ik dat ze bestaan, maar ik had er eigenlijk door de hele heisa nog niet eens aan gedacht. Ik heb al wat opzoekwerk gedaan en gezien dat er in Antwerpen een helpcenter is, dat doe ik liever dan langs te gaan bij m'n huisarts   :-\

@Imogen: Dat vind ik een zéér goede deal  ;) :knuffel:

Heb gezegd dat ik niet naar de bioscoop wilde gaan en dan wat Hiimawari had gezegd. Daarop kwam als antwoord dat het inderdaad geen goede basis was en dat hij er spijt van heeft, dat het niet had mogen gebeuren, maar dat 'm mij echt wel ziet zitten. Hij vraagt of we niet gewoon kunnen vergeten wat er is gebeurd en van nul te starten. Dan weer dat 'm mij slim en lief en blah blah vind en dat hij weer wilt afspreken in dat stomme café. (waar waarschijnlijk zijn vrienden ook weer zijn).

Spijt komt altijd achteraf vind ik, nu is het wel makkelijk voor hem om dat te zeggen. Ik kan noch vergeten, noch vergeven; dit heeft gewoon een te grote impact gehad...Ik heb morgen afgesproken in een rustiger café en gezegd dat hij zijn vrienden moet thuislaten. Waarschijnlijk doe ik vannacht weer geen oog dicht, ik zou hem liever niet meer zien, maar ja hij woont in dezelfde stad als mij, dus de kans is vrij groot. Ik durfde vandaag zelfs niet te gaan shoppen in het stad met mijn moeder en zus, omdat de kans erin zat dat ik hem tegenkwam.  :-\
if you can understand the me then i can understand the you

Freakshow

Het doet me pijn om dit te lezen. Dit is date rape.
Ik hoop dat je er niet te veel last van gaat hebben, zoiets is verschrikkelijk. :( Overweeg je aangifte te doen? Heel veel sterkte meid!

Oh, en pijpen vies vinden is geen seksisme! Verwachten dat vrouwen pijpen leuk moeten vinden is wél seksisme, en heteronormatief.
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.

Fairytale

Ik ben gisteren met hem gaan praten, wou liever niet, maar het zou wel 's dingen kunnen ophelderen

Ik heb eigenlijk niet veel uit kunnen brengen en durven vragen. Ik heb misschien wel een uur lang wat in het niets zitten staren terwijl hij over mijn hand zat te wrijven.  :-X Ik heb gezegd dat ik me bijna niets van die avond herinner toen begon hij er zelf over dat we geen 'echte' seks hebben gehad, wat een hele opluchting voor me was. Ergens kan het zijn dat hij liegt, maar ik denk het niet want ik zag geen bloed toen ik opstond en ik heb eigenlijk ook geen pijn beneden  :bloos:. Voor de rest zei hij nog wat dingen over die avond...Uiteindelijk was ik moedig genoeg om te zeggen dat ik geen relatie wou met hem, ik zag dat zijn hart brak en ik voelde me opeens de schuldige... :-\... Maarja ik was ook wel trots op mezelf dat ik had durven zeggen. Hij begon te huilen en probeerde zijn tranen te verbijten. Hij zei dat hij waarschijnlijk met een serieuze kater ging op staan morgen en dat hij me toch een schoon meisje bleef vinden. Ook dat ik vannacht beter men gsm kon afzetten omdat hij in zen zatte bui wel eens kon sturen of bellen...Nu ja echt goed voelde ik me ook niet achteraf.

Dan ben ik nog even bij mijn 2 beste vriendinnen langs gegaan om dit te bespreken. Eén ging nu nog horen bij die groep wat die kerel allemaal heeft gezegd, aangezien ze donderdag van die nare opmerkingen zaten te maken. Dat had voor mij niet echt gehoeven, maarja...

Hij heeft inderdaad vannacht nog liggen sturen en dan zich vandaag daar zich voor geëxcuseerd daarvoor
if you can understand the me then i can understand the you

Fairytale

Al veel beter, ik denk dat ik nu de tijd heb gehad om het te laten bezinken.
Mijn schoolwerk heeft er wel onder geleden :-\ omdat ik regelmatig nog trillingen en huilbuien kreeg uit het niets de voorbije weken.
Heb mezelf ook wel nog uitgedaagd om niet in m'n schulp te kruipen. We hadden een presentatie en normaal ging iemand anders dat doen, maar die was opeens heel bang om voor een volle aula te presenteren door een microfoon. Ik heb dat dan overgenomen, dus ik ben best wel trots op mezelf (ben best verlegen)  ;D
We hadden het eten en drinken met nieuwjaar verdeelt en nog niet terugbetaalt aan elkaar, dus ik moet die groep nog eens onder ogen komen. Kom ik nog het duurste uit voor deze 'leuke avond'  ::)
Dankje om ernaar te vragen :D
if you can understand the me then i can understand the you

Himawari

Inderdaad. Goed doorgezet :)
Ook goed dat je hebt aan kunnen geven dat je niet met hem een relatie wilde en je jezelf eerst hebt geplaatst.
Schouderklopje voor jou! :D