Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ben je de snelste?

Gestart door pinky, oktober 04, 2006, 12:36:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Hoi,
ik heb een lichtelijk verslavend spel gevonden. http://www.nuspelen.nl/sneltypen.htm. Je moet dan zo snel mogelijk het alfabet typen. Wie kan dat het best? Mijn snelste tijd staat op 4.609.

Zonnekind

Heerlijk spel! En idd verslavend :banghead:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Dat durf ik niet aan, zo snel ben ik niet.   :-[
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Oké, ik ben nog langzaam. Wil je voortaan even waarschuwen voor de geluidjes? Ik sprong na de a een meter in de lucht want mijn speakers bleken nogal hard te staan  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik zei het toch al...

11.647

:'(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ach  :knuffel:, maar jij moet het ook gewoon achterstevoren doen, dan gaat het vast een stuk beter!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Citaat van: Jovi_Hobbes op oktober 04, 2006, 09:40:21 PM
Ach :knuffel:, maar jij moet het ook gewoon achterstevoren doen, dan gaat het vast een stuk beter!
Oh, voor ik het vergeet. Eer zitten ook geluidjes bij het spel. Daar kun je behoorlijk van schrikken als je je speakers per ongeluk hard aan hebt staan.

pinky

Oh bij de weg, mijn highscore is inmiddels verbeterd naar 4.0! Jeeuuhj

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Even oefenen helpt! Ik begon met 11.765 en de laatste kon ik in 6.39! Zeeeer verslavend!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Nog even oefenen en je zit ook op 4.0. Nog even en je hebt mij ingehaald! Tenzij ik nog beter wordt natuurlijk!  ;D

pinky

Haha! 3.984! Ik kan het dus nog beter!

Sismo

Ik ben bang dat ik dat nooit zal halen!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-