Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Film over Aseksualiteit

Gestart door AceVentura, mei 13, 2012, 01:02:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Op het Engelse forum ben ik dit topic tegen gekomen:
http://www.asexuality.org/en/index.php?/topic/74473-asexuality-film-participants-needed/page__pid__2147788

In het kort komt het er op neer dat iemand een film over Aseksualiteit wil gaan maken en daarvoor mensen zoekt die mee willen werken. Hij is niet selectief als het op locatie aan komt dus daarom dacht ik dat het misschien ook wel interessant is voor ons forum.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Wauw, dat is een ambitieus project! Knap dat hij het ziet zitten om zoiets op te zetten.  :klap: Op deze manier krijg je natuurlijk wel het beste resultaat: een informatieve film over aseksualiteit volledig gemaakt door aseksuelen. Hopelijk wordt het een succes.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba


NEWxRELIGION

Superleuk initiatief!
Had ik een beetje acteertalent gehad, had ik zeker willen meedoen..
Hopelijk zijn er mensen die het wel in zich hebben en dan ook de kans krijgen om mee te doen.
Het mooiste schuilt in de poging .
~Rani

Dutchamoeba

Volgens mij hoef je niet eens te acteren. Gewoon jezelf zijn is denk ik al goed.

AceVentura

Inderdaad, volgens mij is het meer een documentaire dan echt een film zeg maar, dus acteertalent lijkt me niet noodzakelijk :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler