Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Get a Room! (A)sexual - film- en discussieavond over aseksualiteit - 12 oktober

Gestart door Marije, september 10, 2012, 12:20:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Paul2

Leuk dat de film weer eens vertoond wordt :-) Maar ik heb hem al eerder gezien, dus ik kan het alleen maar anderen aanraden  ;)

Fricai


xx


Fricai

Had to. :P

Jea, ik zie het. Zie geen vergelijkbaar woord in andere talen, btw, shit, dat was nicer geweest om mee te zeiken. xD
Anyhow, dat het googlebaar is maakt het nog geen algemeen boeren nederlands. :P

SoulDragon

hahaha, mooie foto.
hmm ik ben nog steeds aan het twijfelen, maar aangezien er zoveel andere van het forum komen nijg ik steeds meer naar ja ik kom.
Maar ik moet even kijken of ik een oppas heb voor de hond dan.
Als dat gaat lukken ben ik van de partij...en dan heb ik eventueel ook wel een drie persoons "zetel" om op te crashen...als je geen problemen hebt met honden. :)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.


xx


SoulDragon

Mij gaat het helaas ook niet lukken :(
Allebei de oppas mogelijkheden kunnen niet...
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

rianne



Jovi_Hobbes

Het is misschien wel leuk om elkaar op te zoeken in de zaal. Fricai en Ace ken ik wel, dus dat komt wel goed, maar hoe kunnen mensen die elkaar nog niet hebben ontmoet elkaar herkennen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Uffie

Misschien kunnen we elkaar voordat de film begint ontmoeten, bijv. op Utrecht CS? Wie weet er een goed herkenbare ontmoetingsplek?
Is there any escape - A guy called Gerald

Fricai

Mijn snelste route gaat niet over CS... Ik zie jullie ergens bij de ingang om 19.45?
:wave:

rianne

Voor de mensen die via CS gaan zouden we elkaar onder dat grote bord met alle vertektijden kunnen ontmoeten. Om 19.15 uur? Ik ben herkenbaar aan: bril, lengte is 1.80m. Hopelijk tot vanavond!