Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

nood aan gezelschap, m of v

Gestart door annilie, september 07, 2011, 10:20:42 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

annilie

Ik ben Hanne. ik ben 21 jaar en woon in Wondelgem. Het wordt tijd om mijn leven in eigen handen te nemen maar ik wil dat niet alleen doen. Ik ben op zoek naar mijn soulmate, een lieve, aseksuele, vriend of vriendin. Ik heb nood aan geborgenheid en genegenheid. Ook andere vrienden of vriendinnen zijn welkom, natuurlijk  :) 

Ik studeer accountancy-fiscaliteit. Mijn hobby's zijn lezen en naar de muziek luisteren. Ik sport ook graag af en toe. Maar mijn grote passie is naast verhalen (en fanfictie) lezen ook om ze zelf te schrijven! Mijn ideale partner is iemand met wie ik dit samen zou kunnen doen. Of ik zit ouderwets in de zetel met pen en papier terwijl jij voor mij op de piano speelt.   :bloos:
Een andere sluimerende interesse blijft de wielerwereld, passief natuurlijk. Wielrennerkledij doet het ook zelden slecht :)

Hopelijk zegt dit iemand iets. Tot gauw misschien  :wave:

annilie

myra

welkom, Hanne... Blij te zien dat de laatste tijd toch ook wat Vlamingen de weg naar dit forum vinden... ;D

Dutchamoeba



Jovi_Hobbes

Welkom  :cake:
Hopelijk loop je hier een leuk iemand tegen het lijf.

Wacht even, er zitten hier alleen maar leuke mensen natuurlijk  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

FlowerPower


Fricai


Ereinion

Welkom Hanne.  :cake:
Leuk dat je graag schrijft!

Ik ga je postje even verplaatsen, omdat daar misschien meer mensen kijken die ook op zoek zijn naar een vriend of vriendin.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Thierry27

Hoi Annilie