Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Samenkomst in België?

Gestart door myra, april 18, 2007, 10:06:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Citaat van: Mineko op juni 15, 2007, 12:12:51 PM
Ik vind het wel jammer dat het helemaal in Belgie is, zo makkelijk kom je daar ook weer niet, tenminste als je geen auto hebt..

de twee voorgaande bijeenkomsten waren in Nederland hoor  ;D En daar konden de Belgen dan weer niet zo gemakkelijk geraken. Daarmee wisselen we eens af...

Sismo

Jammer, Mineko, we hebben idd pas geleden een bijjenkomst gehad in Nijmegen...volgende keer ben jij erbij!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mineko

I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

TBW

Even een tussenstandje  :D:

- 6 juli: proclamatie --> 7 juli = doodgaan (van vreugde of van ergernis)
- 8 juli: belangrijke vergadering

Het hangt er dus wat van af.

:-\

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

TBW

Proclamatie; afroepen wie er geslaagd is en zijn diploma als bachelor in de geschiedenis haalt, tiens.

:D

myra

Kom gezellig bij ons doodgaan, TBW  ;)

Veel succes met de examens in elk geval!

myra

Houden we het voorlopig op zaterdag 7 juli?

TBW

Nu blijkt dat ik vrijdag ook nog eens een barbecue heb die pas om tien uur begint.

Blijkbaar heeft men ingezien wat vorige zomer teweegbracht en beginnen mensen het weer in te calculeren voor hun partijtjes.

:D

Zonnekind

Myra, voor mij is dat goed. Dan plan ik ons feestje op zondag.

Waarom begint die pas om 10u?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

CiteerWaarom begint die pas om 10u?

Dan weten ze zeker dat iedereen goed dood is  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

ChibiFirli

anders slaapt iedereen nog? :P
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Citaat van: Zonnekind op juni 18, 2007, 12:43:01 PM
Waarom begint die pas om 10u?

Omdat vele aanwezigen tot vijf uur moeten werken en graag nog even thuis gaan douchen.

De Spaanse begeestering kan er ook voor iets tussen zitten, maar ik heb niks gezegd!

:D