Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zeranity zegt hoi!

Gestart door Zeranity, juni 02, 2021, 10:16:41 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zeranity

Hallo allemaal!

Na een hele tijd rondlurken op het forum stel ik me ook maar eens voor (lekker op tijd voor Pride Month ook :D)! Ik ben Zeranity, een 25-jarige studente uit Gelderland.

Sinds een jaartje ben ik "serieus" aan het uitzoeken of ik ergens op het spectrum van aseksualiteit pas. Daarvoor heb ik het nooit overwogen omdat ik altijd dacht dat er niets tussen aseksueel en alloseksueel was, en al helemaal niet wist dat aseksualiteit gescheiden is van aromantiek. Wel geweten dat ik er anders in was, want masturberen vond ik heel lang eng en seks had ik vooral omdat ik de ander een plezier wilde doen of omdat je er daarna leuk over kon praten met vrienden :schater:

Ik heb enorm interessante verhalen gelezen op dit forum, maar ben nog niet eentje tegengekomen waar ik precies mee aan kan relateren, dus laat het vooral weten als je een beetje op hetzelfde level zit ;D
Ik heb genoeg relaties gehad om te weten dat ik "gewoon" op mannen val. Ik hou van zoenen, knuffelen en wil echt een maatje, maar alles wat daarna komt valt voor mij in de categorie "meh". Ik walg er totaal niet van en vind seks als concept heel mooi (en hilarisch, ik praat er graag over en binnen mijn vriendengroepen doe ik vrolijk mee met alle seksueel getinte grappen). Maar ik heb me wel gerealiseerd dat ik het nooit voor mezelf heb gedaan, maar meer omdat je van iemand houdt en diegene een plezier wil doen, of onder het mom van "als ik het maar blijf proberen, ga ik vanzelf misschien wat voelen".