Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wil graag datinsite voor aseksuelen! iemand die kan helpen?

Gestart door lieverd37, maart 09, 2011, 10:10:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai


Mannetje


Happy

Citaat van: Dutchamoeba op maart 15, 2011, 10:46:41 AM
Er staat volgens mij nog geen man op...

Als jij je registreert komen die mannen vanzelf wel  ;).

Dutchamoeba


Mannetje


haram

Ik heb ook wat rond gekeken.
Maar kom dan alleen op sites waarvan de leden vooral in Amerika en andere landen wonen.
niet in Nederland.

als ik dan bedenk hoe moeilijk het is om op een reguliere datingsite leuke mensen te ontmoeten,
dan zinkt de moed me toch wel heel erg in de schoenen.

Ik heb nu belsoten om niet meer te zoeken maar om andere manieren te bedenken om mijn leven meer vervulling te geven.

andere passies te zoeken dan de liefde.
En misschien kom ik dan vanzelf wel iemand tegen waarbij ik niet bij aanvang al moet aangeven dat ik sex met anderen maar heel af en toe leuk vind...

Ondertussen ga ik dan een deel van mijn huis verhuren voor een beetje gezelligheid en om de vaste lasten te delen.

Fricai

Citaat van: haram op maart 17, 2011, 09:42:02 AM
Ik heb nu belsoten om niet meer te zoeken maar om andere manieren te bedenken om mijn leven meer vervulling te geven.

andere passies te zoeken dan de liefde.
En misschien kom ik dan vanzelf wel iemand tegen...

Topinstelling! :wave: :)

myra

lijkt me ook een goede instelling...

Ik vrees dat er nooit druk bevolkte en zeer actieve aseksuele datingsites zullen bestaan... We zijn te zeer een minderheid...

Mannetje

Alle aseksuelen lijken wel hetzelfde te denken, laat ik me maar niet inschrijven, want er komt toch niemand.
En inderdaad, als iedereen zo denkt  :-\

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Fricai

Citaat van: Mannetje op maart 17, 2011, 10:47:02 PM
Alle aseksuelen lijken wel hetzelfde te denken, laat ik me maar niet inschrijven, want er komt toch niemand.

Ik denk dat (gemiddeld gezien!!) aseksuelen ook minder verlegen zitten om een relatie dan seksuelen. Maar inderdaad, als iedereen pessimistisch is, wordt het ook niet beter. Beetje als de economie. :)


Mannetje

Dat gemiddelde zal denk ik ook iets lager liggen. Maar ondertussen dromen er velen van, maar ik denk dus dat het met actie ondernemen om daar wat aan te doen helemaal bedroevend laag is.

anonymous

Zijn er leden die ervaring hebben met a.s. daten?

Ik voel steeds meer de druk op mijn schouders liggen dat ik een relatie moet hebben en ik weet dat er iemand is welke een oogje op me heeft. Aardige meid, nadeel we zijn in alle opzichten tegenovergesteld en zij heeft waarschijnlijk een reguliere sexuele geaardheid. Relatie ok, aanpassen ook ok, maar het feit dat je met elkaar naar bed moet, het idee doet me al walgen (hoe vertel je haar dat je a.s. bent???). (mijn voorkeur gaat uit naar een rationele broer- zus relatie, welke volgens mij onmogelijk  te vinden is).

Mannetje

Citaat van: anonymous op maart 26, 2011, 08:01:40 PM
Zijn er leden die ervaring hebben met a.s. daten?
Wat betekend die afkorting.

Je zit jezelf nu al gek te maken met dingen die je nog niet eens weet. Je vult bijvoorbeeld in je gedachte haar seksuele voorkeur en wensen in, en creƫert daarmee een soort van angst.

Wat is er mis met tegenpolen in een relatie? Het lijkt mij juist een voordeel, want die kunnen elkaar aanvullen en je kan dan veel van de ander leren.

Happy

Mag ik raden wat het betekent? a.s. daten is aseksueel daten  ;).