Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Seks als "troost"?

Gestart door Stev, september 11, 2007, 01:06:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Doe niet zo geheimzinnig, vertel het nou maar gewoon. >:D

petra1963

Eh.. wat valt er te vertellen ? Mannen willen toch altijd en overal ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien

Ja juist, en die truucjes wil ik nou juist horen. ;D

petra1963

Om maar iets te noemen : koud water. Daar kun je ook erecties van krijgen.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

 ???
Als het zeewater erg koud is, dan kunnen mannen toch niks meer vinden? ???

Zonnekind

Als mannen echt gaan zwemmen in een bergriviertje ofzo, dan vinden ze idd niets meer terug. Maar ik merk ook bij onze bewoners, als je die wast, dat die daar ook op reageren. Door het "koude" water. (dat is niet koud maar als je uit uw bed komt lijkt alles wel koud)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

O, dat wist ik niet. Ja, ik zit ook niet in de zorg, niet voor mensen in ieder geval. :schater:

petra1963

Je kunt het ook beleven door midden in de zomer, bij warm weer, in een meertje met relatief koud water te gaan zwemmen. Dan kun je plotseling merken: he ? Er gebeurt wat... Maar inderdaad, bij ijskoud water verschrompelt alles...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


petra1963

Ja, dat kun je wel zeggen. En de ballen ook... ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

 ??? Huh? Waar gaan die naar toe dan?

kitteleentje

Citaat van: Ienepien op december 08, 2007, 10:20:55 PM
??? Huh? Waar gaan die naar toe dan?

:schater:

maar geen misse vraag, het lijkt inderdaad alsof die ook een schuilplaats hebben om naar toe te vluchten.

Tis een vreemdsoortig gesprek hier aan het worden... heeft koud water nog met troost te maken?  :P

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker