Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

massage

Gestart door petra1963, oktober 17, 2006, 01:33:56 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Citaat van: Thiotric op december 05, 2006, 08:10:19 PM
* Thiotric verstopt zich in de massage-sporttas van Peter... *

Dat mag hoor ! Vouw je maar goed op ! Eerst jezelf via je navel leeg laten lopen, he ? Anders past het niet ! ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Wat fijn dat de massages zo'n effect hebben, Peter!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Willem

Ik zie deze onderwerplijn nu pas:
Ja, doe maar een massage... HEERLIJK...
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

petra1963

Citaat van: Ereinion op december 06, 2006, 06:14:23 PM
Wat fijn dat de massages zo'n effect hebben, Peter!

Ja, gelukkig ! Vandaag werkte het ook nog door, in die zin dat ik minder gespannen ben dan anders. Gelukkig !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ann

vandaag was er een opdracht in de klas, haha iets ove rgewaarwordingen, en we moeste in een kring staan en handen op elkaars schouders leggen, ogen dicht doen,en iedereen moest elkaar masseren aan de schouders
het rare was....ik voelde er niks van
en jaren geleden wel
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Littleone

#52
Masseren, dat laat ik me regelmatig doen door mijn vriend en ik vind dat heerlijk. Heel ontspannen, hmmm.  :) :) :)
Ik heb ook weleens een massage gehad van een sportmasseuse, ging prima, lekker ontspannen, maar hoe ik op een 'alternatieve' massage zou reageren weet ik niet. :-\

Jaren geleden was ik onder behandeling van een paranormaal therapeute. Zij streek met haar handen over me terwijl ze achter me stond en ik op een stoel zat. Voor me was het raam van de behandelruimte en daardoor was een groot grasveld te zien. Ik vond de aanrakingen van de therapeute vreselijk. Tijdens de behandelingen stelde ik me steeds voor dat ik een hert was en met één sprong door het raam van haar handen wegsprong, dat mooie groene veld in.  :( Ik onderging de behandeling omdat ik het idee had dat dit goed voor me was en dat ik door moest zetten. Ik hield toen ook altijd mijn dikke jack aan- dat was een schild dat ik nodig had tegen de buitenwereld.

Later kon ik haar behandeling wel aanvaarden, zelfs liggend op mijn rug en uiteraard zonder dik jack :)

Ereinion

Dat je er toch mee door gegaan bent. Ik kan me voorstellen dat ik hoe dan ook door het raam gesprongen was.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky


myra

Ik zou wel een nek en schouder massage kunnen gebruiken.  De spieren zitten echt vast sinds vandaag. Ik voel me de laatste tijd ook echt zeer moe, alsof ik over mijn grenzen ga. Na het werk ben ik volledig uitgeteld. Nog één week werken na deze en dan een week verlof. Ik hoop dat ik dan wat kan recupereren.

petra1963

Volgende week krijg ik weer een shiatsu behandeling.  ;D En ik ga ook binnenkort voor het eerst naar de sauna. ;D Ja, toch dus !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Little_Lady

Een massage kan ik absoluut waarderen, maar er moet absoluut niets achter zitten in de zin van het verwachten van een tegenprestatie. Onzelfzuchtig dus ;D

Willem

Oh FOEI !
Na massage komt pannekoekenbakken ! Da's toch duidelijk ?  ;D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-