Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mijn droom

Gestart door Stev, maart 26, 2007, 10:18:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky


petra1963

Ieks ! Jakkes ! Bleh !  :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Nee Mineko, da's pulliken niet punniken  ::)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky


Mineko

Ik weet het niet hoor, in mijn wereld, waarschijnlijk ook alleen in die van mij,  ;D is het punniken. hihi.
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Jovi_Hobbes

Mmm, ik zou het zelf ook nog frunniken kunnen noemen  :D
Maar ik zal het eens aan de autoriteit vragen: de Van Dale...
Leuk, die vindt inderdaad dat je punniken ook voor peuteren kunt gebruiken. Weer wat geleerd!  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mineko

I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Sismo

Waar het Aven-forum al niet goed voor is... ::)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Even weer on topic:
Ik heb vannacht gedroomd dat Dr Phil (?!?) en zijn vrouw bij mijn ouders op bezoek waren, omdat ze samen iets voor andere mensen konden doen (geen idee wat). Ik was helemaal blij, want nu kon ik vast mijn engels gaan oefenen. Dus ik zo tegen Dr Phil (in het engels hè) "Ja ik weet dat ik nog niet zo goed engels kan, maar ik ga wel naar Amerika, dus nu kan ik mooi oefenen" Zei hij "Ja je bakt er inderdaad niets van, ik kan je nauwelijks verstaan!". Nou ja zeg! Rare Dr. Phil! Maar goed, er gebeurde natuurlijk nog wel meer in de droom, maar dat is niet meer logisch op te schrijven. Dr. Phil kwam er in elk geval niet meer in voor (gelukkig).
Dit is trouwens ook de eerst keer dat ik erover droom dat ik naar San F. ga. Krijg je dit! Haha.
Nu ja, moest ik even kwijt.  :)

Mineko

 ;D Dr phil is in da house!! Ik hoef niets over mijn dromen te vertellen, vaak kan ik dat niet eens, omdat ze zo absurd zijn!
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

petra1963

Nou Pinky, je begint al van SF te dromen ! Misschien ontmoet je dr Phil daar ook wel in het echt..
(en dan is het toch een engerd...  ;D )
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Dat is een bizarre droom  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

ja die man die kijkt soms echt dwars door je heen! Als ik zijn programma kijk! Ik hoop maar dat ik ooit zo goed tot de kern van persoonlijke problemen kan komen als hij. Dan ben ook ik een goede therapeut. Sowieso ben ik wel van het confronteren hoor. Niet bewust, maar toch...

Mineko

Ik droomde vannacht dat ik zo.n bel spelletje had gewonnen, 1000 euro, en toen hing ik aan de lijn en ging de tweede telefoon en dat was het kabelbedrijf dat ze even langs moesten komen omdat er een foutje was gemaak in de meterkast en dat er anders kortsluiting zou komen, dus moest ik daarmee een afspraak maken en mijn gegevens ook nog eens doorgeven aan dat belspel zodat ze geld konden storten. ???
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!