Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sismo Fanclub

Gestart door pinky, november 11, 2007, 07:06:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Niet alleen een BN-er, maar ook een BW-er. :rollol:

petra1963

Sismo wil gewoon haar eigen 15 minutes of fame hebben, toch ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

 ;D Ik ben blij dat ik zo'n bekende wereldburger ben die door niemand herkent wordt! (hoewel....die foto..... :-\ gaat het nog komen dan?)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Tuurlijk. Wacht maar af!

Jovi_Hobbes

Citaat van: Pinky op november 14, 2007, 04:55:39 AM
nou ja, ze hebben al een brief van me opengemaakt. een vriendin van me was jarig en had er zon dun taart kaarsje ingedaan voor mij, zodat ik hier ook haar verjaardag kon vieren. Dat kaarsje was er dus mooi uitgehaald! Vaag!

Ze dachten vast dat het een staafje dynamiet was  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ja, en jij Osama bin Laden ! Is de politie nog niet met zwaar materieel en getrokken machinegeweren aan jouw deur verschenen om je in te rekenen ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Nee, ik denk dat ze haar telefoon aftappen en haar laptop ook mee kunnen lezen. :-\

petra1963

Oh ja, dat kan natuurlijk ook. Ook in de VS kunnen ze dat soort dingen tegenwoordig.. :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Wel eng, hoor. Zouden ze via Pinky dan ook hier meelezen?
En dan denken ze natuurlijk, dat we in geheimtaal praten. :rollol:

petra1963

Tuurlijk !

Voor de agenten die nu meelezen: Geen sex = zelfmoordaanslagen plegen, humor = explosieven, sexuelen = ongelovigen ( die moeten natuurlijk dood.. Allahu akbar)   ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


petra1963

Dat betekent in het Arabisch: 'God is groot', en het is de geliefde strijdkreet van moslimterroristen en fundamentalisten. 
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Jij weet ook wel veel, zeg. :klap:

petra1963

Ja, ik pik zo her en der wat op... ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Tsja, ik krijg de laatste tijd wel erg veel vage berichtjes die ineens zo mijn scherm opduikelen. Vreemd....zou dat er ook mee te maken hebben?