Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kerst ideetje

Gestart door AceVentura, oktober 29, 2018, 08:15:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ace89

Gewoon lekker dicht bij elkaar staan en plu's delen tijdens het aapjes kijken  :grouphug:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Erik7494

Ik moet helaas afzeggen vrees ik, lig al twee dagen op bed met iets griepachtigs, denk niet dat ik morgen voldoende hersteld ben.. Veel plezier!
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Edewecht

Heel jammer Erik, een volgende keer beter.
En veel beterschap, jongen! :cake2: :pray:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Jammer dat je er niet bij kan zijn Erik, en uiteraard beterschap en gezonde  :cake: :cake: :cake: :cake: voor jou :)

Voor mij is dit de laatste keer dat ik het forum bezoek voordat ik wegga, dus als je nog mededelingen hebt dan graag via de telefoon. M'n nummer staat in de PM die ik jullie gestuurd heb.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Wat jammer Erik, heel veel beterschap  :cake:
Ik ben nu onderweg (in de trein), tot later allemaal  :D
I solemnly swear that I am up to no good...

Stevie1992

Hey, ik zet het ook maar hier evn neer ook al stuur ik het ook zo via telefoon.

Iok ik moet helaas last minute afzeggen. Al een paar nachten slecht geslapen en om dan nu eerst het land te doorkruisen voor iets wat heel gezellig is maar wel veel energie kost en dan vannacht weer een kort nachtje omdat ik morgen zo vroeg op moet :( Vind het wel jammer en blijf gewoon proberen... three times a charm en al dat :p

Hoop dat jullie het allemaal heel gezellig hebben en misschien tot een volgende keer



I need no reasons, I simply.. am

Atlantis

Oh wat jammer Stevie  :(. Geen sneeuw, maar slaap tekort. Rust lekker uit en veel plezier op vakantie. Hopelijk tot de volgende keer  :) :cake:
I solemnly swear that I am up to no good...

Jan H

helaas kan ik er pas 10 over 1 zijn hopelijk kan ik contact opnemen met iemand die dan uit kan leggen waar de groep rondloopt

Stevie1992

#174
Citaat van: Atlantis op december 23, 2018, 10:43:40 AM
Oh wat jammer Stevie? ? :(. Geen sneeuw, maar slaap tekort. Rust lekker uit en veel plezier op vakantie. Hopelijk tot de volgende keer? ? :) :cake:

Vind het ook zeer jammer, slechte timing helaas.. maarja nu konden de meeste mensen dus hebben jullie nog steeds een grote groep. Ik had ook van de gelegenheid gebruik willen maken voor mijn foto van vandaag (ik doe aan photo a day) vandaag was Together en ik had de groep dan voor een verblijf willen zetten (wel met de rug naar mij omdat zeker niet iedereen op fb wil met de snuffert).

Ik wens jullie ook allemaal een hele fijne feestdagen hierna en een gelukkig nieuwjaar ? :grouphug:

Des te verder de dag vorderde des te meer ik mij ook realiseerde dat ik morgen om.half 7 vlieg ? wel local gelukkig, maar nog op tijd aanwezig en dus voor 5 weer op. Dan was vandaag een zeer lange dag geweest, nu zit ik gedoucht en wel op de bank in mn huisoutfit en kan ik lekker rustig aan doen voor ik op tijd mn nest weer in duik
I need no reasons, I simply.. am

Ace89

Beterschap Erik, hopelijk zien we je op een volgende meet! En jammer dat je niet kon komen Stevie, maar ook heel begrijpelijk. Het is belangrijk om goed voor jezelf te zorgen en op je energie te letten. Net zoals bij Erik: hopelijk een volgende keer!  :knuffel: :cake: voor beide.

Wat de meet betreft, ik vond het een ontzettend geslaagde dag. Het regende, maar dat mocht de pret niet drukken. Het was leuk om iedereen te spreken, samen beestjes te kijken, de glijbaan te proberen, pannenkoeken te eten en ace-beren te zoeken  :cheerleader:  :schater: Op naar een volgende meet! Ik heb wat foto's gemaakt, die zal ik binnenkort proberen op het prive forum te zetten. Mocht iemand daar bezwaar tegen hebben, laat het gerust via dit topic of via pb weten.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

joel.

Vanjdaag was heel gezellig, ik hoop dat idereen ook weer veilig thuis komt.
En ik hoop jullie allemaal weer snel terug te zien op een volgende meeting.

Somebody someome

tof nikkinda.  :cheerleader: :cheerleader:

vanwege de regen toch iets minder erg dat ik niet kon komen.
Ben benieuwd naar de fotos.

beetje offtopic.

Iedereen die ik zowel off als online ken hierzo super fijne kerst en feestdagen . :knuffel: :grouphug: :cake: :cake: Veel hugs en cake. En houd wel 10 vingers en 2 ogen over haha 

Atlantis

Wat een ontzettend gave dag, ondanks de regen  ;). Ik heb 11.000 stappen gezet,  zag ik net... Minimaal 1 miljoen regendruppels opgevangen.... Maar ook onwijs leuke gesprekken gevoerd  :D. Dank jullie wel allemaal,  voor deze prachtige dag.... Binnenkort weer??? Ik ben van de partij  :cheerleader:
Iedereen heel erg fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar!!!!  :wave5:
I solemnly swear that I am up to no good...

Ace89

Veel van de gesprekken zou ik graag voort willen zetten! Ohja, jullie ook fijne feestdagen allemaal  :knuffel:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D