Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Eigen symbool voor ace?

Gestart door Idril Telrúnya, oktober 15, 2014, 09:22:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Ik heb hier in de buurt wel een winkel zitten die Six heet, maar die doet voornamelijk in dameskleding, is dat wat je bedoelt ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Het logo komt wel overeen, ik zal morgen of anders volgende week nog eens gaan kijken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Idril Telrúnya

Ondertussen, na lang zoeken, heb ik mijn ring gevonden!! Toch leuk, zo'n Kerstmarkten  :cheerleader:

Angels are supposed to be asexual. Therefore, I'm an angel.

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

hobbitscones

Ik ook niet. Misschien anders uploaden? :(

AceVentura

Zowel gisteren als vandaag ben ik op ringen-jacht geweest, helaas zonder succes  :(

Heeft er iemand nog ideeën voor winkels waar ik een poging kan wagen ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Winkels met sieraden weet ik ook wel te vinden, maar waar hebben ze een zwarte ring in (waarschijnlijk) een maat van 21mm ?

Het ironische blijft dat als je in het engels zoekt op "hematite ring" ofzo je ze aangeboden krijgt met 12 stuks voor $4 ofzo, ik heb geen idee waarom dat verschil zo groot is en het hier amper te vinden is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

hobbitscones

Koop er 12 en deel ze uit bij een meeting? :P

Online vind je sowieso meer denk ik dan...

AceVentura

Daar heb ik ook serieus over gedacht, alleen had die winkel een ondergrens van $85 op bestellingen ofzo, dat worden wel ERG veel ringen  ;D

De reden dat ik naar een echte winkel wil is dat ik niet 100% zeker ben van die maat, bij een webwinkel kan je vaak wel terug sturen maar dat vind ik weer zo'n gedoe.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik heb zelf een hematiet ring en ik moet zeggen dat hij meer grijs is, dan zwart. Mocht je een hematiet ring bestellen ergens, dan is dat wel iets om rekening mee te houden. Ik wil zelf ook graag nog een echt zwarte ring hebben en hoop in het seizoen van de braderieën en dergelijke te slagen.

Ringmaat is idd lastig. Ik durf zelf niet zomaar ringen te passen in een winkel waar ik al meteen zie dat ik geen ring zal kopen. Dan voel ik me te erg opgelaten.
Dat doe ik in zo'n kraampje toch een stuk gemakkelijker, daar staan ook meestal wel meer mensen ringen om hun vingers te schuiven. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Om bij een juwelier m'n ringmaat op te laten meten zonder iets te kopen vind ik inderdaad ook bezwaarlijk, dat zie ik mezelf niet doen  ;D
Aliexpress heeft inderdaad een hoop, maar eerlijk gezegd komt het ook niet heel erg betrouwbaar over met opmerkingen als "Free verzending" enzo  ::)

@Koffie:
Bedankt voor je opmerking over de kleur van Hematiet, ik heb er inmiddels veel plaatjes van gezien er had al de indruk dat het niet heel diepzwart was. Maar ja, ik blijf nog wel even verder zoeken, voorlopig ben ik nog niets zwarts tegen gekomen :) Inmiddels heb ik ook de term "magneetring" gevonden, volgens mij wordt daar ook gewoon hematiet mee bedoeld maar het lijkt wat beter verkrijgbaar te zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Mijn ring is trouwens niet magnetisch hoor, dat lijkt mij helemaal niks!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Dan zullen het toch twee verschillende dingen zijn  :schater:

Dat kan natuurlijk ook niets voor aseksuelen zijn, ringen met aantrekkingskracht .... ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Idril Telrúnya

Citaat van: hobbitscones op januari 14, 2015, 07:02:38 PM
Ik ook niet. Misschien anders uploaden? :(

Citaat van: Briggy op januari 14, 2015, 06:46:41 PM
Ik kan hem niet zien..  :(

Bij mij staat ie er wel :/ !! Hoe voegen jullie een foto toe?
Angels are supposed to be asexual. Therefore, I'm an angel.

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA