Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vuvuzela's in combinatie met kinderen

Gestart door Hestia, juni 23, 2010, 03:37:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hestia

Oke, misschien heel flauw, maar ik word echt helemaal gestoord van drie kinderen met vuvuzela's voor mijn raam. Het is al erg genoeg dat het mooi weer is en ik binnen moet zitten te blokken voor mijn tentamens, maar als er dan ook nog toeterende kinderen voor je raam gaan staan, wordt het echt te erg.

Overigens vind ik ze tijdens het voetbal helemaal niet zo storend en vind ik het eigenlijk wel leuke dingen. ;)

Ereinion

Ik vind ze tijdens de voetbal wel enorm irritant. Tenminste tijdens de vijf minuten die ik van de eerste wedstrijd heb gezien. Ik geloof dat ze het geluid nu gedempt hebben, dus valt het minder op.

Maar drie kindjes onder je raam terwijl je moet studeren lijkt me inderdaad geen pretje.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Het is zo grappig dat iedereen zich ergert aan de vuvuzela's maar ze vervolgens wel zelf heeft en ze ook nog eens gebruikt.  ::)

Manier om van de kinderen af te komen: heel veel snoepjes kopen en ze die blijven voeren, dan hebben ze geen tijd meer om te toeteren.
Ik kan nog wel wat andere ideeën bedenken, maar die zijn niet kindvriendelijk, dus hou ik ze maar voor me  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Helpt niet. Mijn buurman wilde me eens op laten houden met zingen door me een lolly te geven. Toen ik daar achterkwam zong ik gewoon door. Beter zal het niet geklonken hebben, met een lolly in mijn mond.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Haha, humor! Maar ja, ik word ook gek van die dingen! Ik ben geen voetbalfan, heb ook niet zo'n ding in huis... gelukkig. Maar de buurkinderen, hoewel niet nederlands, toeteren er inderdaad hele dagen op. Das lachen ofzo. Maar ik word er dus niet vrolijker van. Vooral niet toen ik zo ziek was. Aaah! Maar ach... het is vast snel weer over. Ik zit straks tien dagen in Engeland en tegen de tijd dat ik terug ben is het echt bijna over. Zo niet al helemaal over! Jeeuhj!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky


Hestia

Misschien moet ik die snoepjes in die toeters stoppen, zodat er geen geluid meer uitkomt!

Maar goed, zijn het geen toeterende kinderen, rijdt er een of ander schoonmaak/veegwagen al een halfuur door de straat op en neer. Zo wordt het nooit wat met dat leren!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Hestia

Het zit me ook niet echt mee zeg. Vannacht hadden mijn overburen nogal een luidruchtig feestje. >:( Dus na drie uur wakker liggen, ben ik maar met matras en al naar een leegstaande kamer aan de achterkant van het huis verkast. Gelukkig maar dat er net een huisgenoot weg was gegaan, anders had ik heel de dag geen oog dicht gedaan. Ik hoorde namelijk van mijn andere huisgenoot, dat het feest vanochtend om 6 uur nog niet af was gelopen!  :o

Gelukkig gaat het leren vandaag wel goed, dat is dan tenminste nog iets.

Ciara

Voetbal fans zijn zowieso irritant, ze maken herrie, en als ze verliezen vernielen ze de boel ook nog eens. Ze stonden gister ook bij mijn raam, had echt zin om zo'n katapult dingetje te maken en ze met steentjes te bekogelen of zo (gemeen ik weet het, maar ik vind het een pokke herrie en ik wil gewoon mn eigen muziek kunnen horen zonder die rot koters en hun herrie dingen

Ereinion

Heeft iemand gezien hoe de mensen in Berlijn de wedstrijd Ghana - Duitsland volgden? Geweldig, supporters van beide ploegen gezellig samen. Iemand werd geinterviewd en iemand riep heel hard Ghana en daarna Duitsland. Heerlijk! Zo kan het ook!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ja, dat heb ik toevallig ook gezien, keigoed!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky


Jovi_Hobbes

Maar Duitsers kunnen ook heeeeeeel veeeeeeel lawaai maken als ze een wedstrijd winnen. Ik was met het EK twee jaar geleden in Duitsland toen ze de halve finale wonnen. Van slapen kwam die nacht niet veel terecht...en we waren zo blij dat we Nederland even ontsnapt waren...

Ik heb helemaal geen hekel aan voetbal, maar dat overdreven gedoe eromheen lijkt elke keer erger te worden  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?