Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoe kom je aan je gebruikersnaam?

Gestart door Ereinion, december 25, 2005, 02:26:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sammy

Is met een 'f' ja.

En 't betekent eerder 'lot' dan 'vertrouwen'.
Maar het lot vertrouwen is een goede zaak. Da's de boodschap, zeker? :)

phate

nouja nu weet ik het helemaal niet meer (het wordt toch wel weer tijd voor engels, 3 maanden niets aan engels gedaan en je weet het al niet meer).

Het lot vertrouwen is wel de bedoeling het wat moet je anders met het leven

myra

als het vertrouwen betekent is het 'faith', 'fate' is idd wat Sammy schreef, het noodlot.

De vraag is nu : wat is 'phate'? :rollol:

Jovi_Hobbes

faith betekent natuurlijk ook nog geloof. Dus als we alles bijelkaar optellen wordt het: Vertrouw en geloof in het noodlot. Of eigenlijk beter lot ipv noodlot, want dat laatste heeft zo'n negatieve klank.

Ik denk dus dat Phate ons lot is en dat we in hem moeten geloven en hem moeten vertrouwen!  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sammy

Broodje phaté? :P

Als je zoekt op google vind je allemaal resultaten van nicknames van mensen. Zelfs een muziekgroep die zich zo heeft genoemd. ;D Je bent dus niet de enige, phate.

organised chaos

Ik heb voor deze naam gekozen omdat ik best wel chaotisch ben. ;D Mijn spullen liggen door elkaar, maar ik kan nog wel vinden waar ik naar op zoek ben. Vandaar de toevoeging 'organised.'

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

Citaat van: organised chaos op maart 18, 2006, 09:33:35 AM
Mijn spullen liggen door elkaar, maar ik kan nog wel vinden waar ik naar op zoek ben.

Jep, heb ik precies hetzelfde. Juist wanneer ik heb opgeruimt kan ik niks meer terug vinden ;D

Ereinion

Ja dat heb ik ook.
Maar ik kijk ook nooit op de plek waar iets hoort, want het hoort niet op de plek waar het hoort.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Als met de gebruikersnaam bedoeld wordt het woord waar ik mee kan inloggen, dat kan ik dus niet meer wijzigen  :banghead: Of misschien kan het wel, maar IK kan niet vinden hoe  :78:
"S-t-e-v" zijn letters van mijn (Nederlandse) roepnaam door elkaar. Weinig creatief dus, ik had beter de naam van onze hond kunnen nemen en dat is Ajda. (Aida was nog beter geweest gezien al die creaties op deze site  :wave: )
Maar veranderen wil ik het niet meer, volgens mij denk men in eerste instantie dat Stev een man is, of niet?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

#25
Mooie naam, Ajda.
Als je wilt kun je de naam die zichtbaar is op het forum wel wijzigen.
Bovenin staat profiel (een blauwe knop) Als je hier opklikt kom je bij je profielinformatie. Links staat in een menu "account gerelateerde instellingen". Hier kun je je naam veranderen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

Ik heet gewoon fanny, vroeger was die naam al in gebruik op een of andere spelletjes site, toen heb ik er littlefantje van gemaakt, want ik vond het olifantje wat bij mijn naam stond zo lief. Maarja, ik vind mijn naam wel mooi dus het is maar gewoon littlefanny geworden. Wat betreft dit soort dingen ben ik niet zo creatief en al helemaal niet fantasy-achtig :) jammer genoeg
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Citaat van: littlefanny op april 04, 2006, 04:09:22 PM
Wat betreft dit soort dingen ben ik niet zo creatief en al helemaal niet fantasy-achtig :) jammer genoeg

Dat fantasy hoeft niet en je bent een stuk creatiever dan ik; mijn naam is letterlijk overgenomen van Tolkien.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Leuk om te lezen hoe iedereen aan zijn naam komt.
En wijzigen kan inderdaad heel erg simpel, vraag maar aan Lombas  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?