Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Record "hoogst aantal gebruikers online"

Gestart door Stev, september 28, 2006, 11:42:05 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Oei, ik weet dat niet op voorhand. Vanaf zondag kunnen we naar ons huisje dus ik veronderstel dat ik zowat al mijn vrije uren daar ga doorbrengen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

En op de 22e? Je moet zelf ook nog even stemmen! Of kun je alle mogelijkheden?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Eh, zelf vergeten te stemmen  :-[  (ik kan natuurlijk al die data, tot nu toe - volgens mij kun je het ook achteraf wijzigen)

Zonnekind, dat geeft niet, we kijken wel, op welke datum er meer dan 11 kunnen zijn en anders kiezen we een nieuwe dag erbij, toch? Dus de 22e kan ook!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

pinky

Wel stoer, zo'n record. Succes en ik lees wel wanneer je het gaat vestigen. Dan zal ik online zijn en lekker berichtjes posten.  :wave:

Sismo

Ik kan niet meer stemmen op de 22e, maar dat lijkt me wel leuk, een verjaardagsstunt!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Tempesta

Ik heb dan wel gestemd, maar in het verleden toegezegde tijden bieden geen garantie voor de toekomst :schater:. Als er een tijd afgesproken is zal ik het iig proberen!

Stev

 :rollol:

Citaat van: Sismo op september 28, 2006, 11:14:06 PM
Ik kan niet meer stemmen op de 22e, maar dat lijkt me wel leuk, een verjaardagsstunt!
Ik ook niet  :-\  Ik heb aangevinkt "Sta gebruiker toe om z'n stem te wijzigen". Maar hoe werkt het dan? Maar goed, het gaat alleen om jou en mij dus misschien kan een admin 2 stemmen aan 22 oktober toevoegen? (voor een  :cake: )   :wave:

Ik was nog aan het denken wat met "gebruikers" bedoeld wordt. Zal het iedereen zijn die op dat moment online is of alleen de leden?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Tempesta

Goeie vraag, nu wordt namelijk apart aangegeven hoeveel leden en hoeveel gasten er zijn. Admins?

Jovi_Hobbes

Heb net "gestemd"! Voorlopig gaat de 15e op kop, maar de 22e zou natuurlijk wel heel leuk zijn als recordbreekdatum  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Als ik ervoor gezorgd heb dat je je stem kunt wijzigen, krijg ik dan 2  :cake: ?
Als het goed is kun je opnieuw stemmen...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

 :cake:   :cake:  voor Ereinion!

Sismo,  je moet eerst je stem verwijderen en dan opnieuw stemmen.

Citaat van: Jovi_Hobbes op september 29, 2006, 06:27:18 PM
Voorlopig gaat de 15e op kop

Dat kwam omdat ik de 22e pas later heb toegevoegd en toen konden Sismo en ik er niet meer op stemmen. Maar nu wel!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-