Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Music, maestro, please!

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:06:39 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Citaat van: littlefanny op april 06, 2006, 08:59:17 PM
Musicalliedjes zijn gewoon relax om mee te zingen :-X

Helemaal mee eens. Meestal zing ik "Jesus Christ Superstar" op de fiets  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

één ding vergeten, soundtracks van tv series, heel belangrijk als je melig bent en op de fiets/ step/ niet al te volle treincoupé zit/bent
hoe vaak ik wel niet goede tijden of kees en co voluit heb geblèrd, en dan hoogstens 2 regels omdat ik het niet vaak genoeg kijk om de hele tekst te kennen:D
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Misschien treed ik wel in herhaling, maar filmmuziek vind ik ook geweldig. Maar dan wel van die klassiek-achtige stukken. Bijvoorbeeld van de Passion of the Christ. Er zit zoveel emotie in.

(Oeps, wil ik vermijden als een Tolkien-verslaafde over te komen door niet de soundtrack van LOTR te noemen, klink ik als een reli-freak door mijn laatste posts  :schater:)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

Jep soundtracks van tv-series, en met tv-series bedoel ik dan Gundam Seed, Ghost in the Shell: Stand Alone Complex, enz. ;D Och, en Jesus Christ Superstar, ook helemaal geweldig, vooral die gitaar aan het begin van Heaven on Their Minds :D

Jovi_Hobbes

Yeah anime-songs! Een vriendin van mij is helemaal into anime's en manga's en heeft mij lichtelijk aangestoken. Ik heb dus ook een aantal cd's met anime-liedjes. Je kunt mensen altijd leuk verbazen door opeens een Japans liedje te gaan zingen  8)
Overigens vind ik soundtracks ook erg leuk en zeker die van LOTR
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

littlefanny

O, ik was nog wat vergeten! Ik merk het pas nu ik een cd op zet - aja, een cd, ik doe niet aan downloaden :afro:- SALSAmuziek, dat is echt heilig, het danst heerlijk en gezellig en je kunt het bij bijna alle gelegenheden opzetten. en het is muziek van ecuador en ik ben verslaafd aan ecuador, natuurlijk,
Wat is dat precies anime muziek?
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

Anime's zijn Japanse tekenfilms. Anime muziek is dus muziek uit die tekenfilms. De Japanse muziek die ik tot nu toe gehoord heb doet denken dat ze in Japan vastzitten in de jaren 80  ;D

En nu een vraag van mij: waarom ben je verslaafd aan Ecuador?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

littlefanny

Ik ben er toen ik 14 werd een maand geweest met mijn moeder, we hebben alle hoeken en gaten van die cultuur bekeken en meegemaakt  (Behalve de galpagoseilanden) Het was echt geweldig en het was mijneerste reis buiten Europa, we waren met een hele leuke groep mensen en de mensen daar waren altijd bereid me te helpen ook al sprak ik geen woord spaans. Het heeft o mij een gigantische indruk gemaakt en ik wil heel graag nog een keer terug, misschien als ik klaar ben met school al.
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Dat klinkt heel gaaf! Het lijkt mij ook een erg mooi land, maar ben er nog niet geweest. Wie weet ooit....
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Nu ik tijd heb ga ik af en toe eens een oude topic doen herleven :D

Ik luister vooral naar muziek van de jaren '80. Ik ben echter een ramp in het onthouden en noemen van namen van groepen ofzo dus laat ik dat even mooi achterwege :D Voor de rest ben ik gek van Natalia en Nederlandse muziek van 'Wuyts en Schepens' en 'Wim Soutaer' mag ook altijd wel.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

 :-\ Die ken ik allemaal niet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

De jaren '80 ken je toch wel?  ;D
Die andere artiesten zijn zeker Belgische artiesten Zonnekind?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ja, die ken ik wel  :D Voor zover ik het me kan herinneren, aangezien ik 0-10 jaar was.  ;)

Nee serieus, over het algemeen vind ik muziek uit de jaren 80 ook erg goed.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

#58
Wim soutaer en Natalia zijn winnaars, of bijna winnaars van de idool-wedstrijd. Dit kennen jullie mss ook wel in Nederland, is vrij internationaal aanwezig. Idool winnen maakt je een Vlaamse beroemdheid.

Kennen jullie Clouseau eigenlijk in Nederland? (niet dat ik ze goed vind, maar vroeg me af of ze ook internationale bekendheid genieten). 
Wij kennen Marco Borsato in elk geval wel.

En ik hou echt wel van Boudewijn de Groot, heb hem ooit live gezien. Echt klasse!

Zonnekind

Ja inderdaad, je hebt dat heel goed uitgelegd Myra :D (ik zie trouwens dat je een duivels getal hebt van het aantal berichtjes: 666, post er maar snel nog een paar! >:D) Natalia zat bij mij in school toen ze begon aan de Idool-wedstrijd. Wij hebben geen tv thuis dus ik volgde dat niet maar omdat het hele schoolgebouw vol hing met haar posters, heb ik toch maar eens gekeken. Ik was meteen weg van haar zalige stem en haar vlotte, directe omgang. Ik heb er al verschillende optredens van gezien en ze blijft echt doodgewoon doen, echt schitterend!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.