Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wonen

Gestart door myra, oktober 29, 2005, 09:19:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Even een vraagje uit curiositeit/nieuwsgierigheid

Wonen jullie alleen? Met een partner? Bij je ouders? Bij andere familieleden of vrienden?

Ikzelf woon voorlopig bij mijn ouders, in afwachting tot ik in mijn nieuwe nog half te bouwen appartementjee kan. En jullie?

TBW

Ik woon nog minstens vijf jaar bij mijn ouders..

En daarna gaat TBW internationaal...  ::)

Knoddepropje

Ik woon, na 4 relaties met dramatisch eindigende afloop, sinds twee maanden alleen in een benedenverdieping van een woonhuis. Boven mij woont mijn niet hetero-seksuele buurman. Ideaal ;D Zeker weten dat ik daar geen problemen mee krijg :D
voorlopig ben ik van plan heel lang alleen te blijven, geen polonaise meer aan mijn lijf en ook geen andere problemen die relaties mij altijd opleveren....
t Gaat prima zo!

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 29, 2005, 11:11:51 PM
Ik woon nog minstens vijf jaar bij mijn ouders..

En daarna gaat TBW internationaal...  ::)
Firli gaat hopelijk volgend jaar al internationaal ;D (op erasmus ;D), en daarna... wss ook :D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Ik woon samen met mijn vriend. Binnenkort moeten we verhuizen, maar we hebben nog niets. Misschien maar anti-kraak.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Dat lijkt de gewoonte te zijn in Nederland, hein Ereinion?

Zo weinig betaalbare dingen...

Een neef van mij woont in Berg aan de Maas (nabij Sittard) en zijn ouders betalen al 30 af, voor een woning die... tja niets voorstelt... Mijn oom (de Amsterdammer) heeft een mooie functie aan de stad en woont in een appartement van vier kamers...

Tis een hel in woningbouw-Nederland  :-\

Jovi_Hobbes

Ik woon sinds een jaar op mezelf. Helemaal in mijn uppie dus, maar ik heb het perfect naar mijn zin in mijn huisje.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Ik woon nog wel een paar jaartjes bij mijn ouders, en ga volgend jaar tijdelijk internationaal (lang leve uitwisselingsprogramma's  ;D).
Op kamers gaan is gewoon niet te betalen voor een arme student: voor 15 vierkante meter betaal je zo 400 euro. Bovendien kan ik het best vinden met mijn ouders. Als ik sommige verhalen hoor...

Peix

Ik woon met drie vrienden. Mijn ouders wonen in London (en ik in Edinburgh, Schotland, ongeveer 600km weg van hen), mijn flatmates zijn studenten zoals ik.


--El Peix

phate

samen met mijn moeder (gescheiden ouders) en ben voorlopig nog niet van plan weg te gaan (zal de leeftijd wel zijn)

Ereinion

Morgen gaan we naar een nieuw huis kijken. Het klinkt erg goed, dus ben benieuwd of het echt wat voor ons is...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Wel ook in hetzelfde dorp? Of ga je ver weg?

Tempesta

Citaat van: Ereinion op november 28, 2005, 05:02:52 PM
Morgen gaan we naar een nieuw huis kijken. Het klinkt erg goed, dus ben benieuwd of het echt wat voor ons is...

En?

Ereinion

#13
In hetzelfde dorp. We zijn net wezen kijken en het staat ons allebei erg aan. De vorige bewoner heeft wel wat raar behang en vieze vloerbedekking achter gelaten maar dat wordt nu verwijderd. En halverwege volgend jaar komt er een nieuwe keuken, badkamer en wc in. Echt een klein is fijn huisje, waar we iets heel moois van kunnen maken.  :D

Hier is een foto van het huis.

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Ha die typisch-Hollandse bouwstijl in de trend van te veel mensen en te weinig plaats en te dure woningen.

Een neef van me woont nabij Sittard aan de Maas, en die wou verhuizen naar een groter huis (lijkt trouwens wat op dat van jou, Ereinion) maar uiteindelijk bleek een uitbreiding aan de achterkant de enige oplossing. Dus woonde hij twee jaar in een kampeerwagen gedurende de verbouwingen...  :-\