Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

ZEUR NIET ! ( Annie M.G. Schmidt)

Gestart door petra1963, januari 18, 2007, 11:15:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Ik niet hoor..ik heb ooit eens "vergeten" om een vijvereendje te betalen...niet gepland, maar aan het eind van de kassa kwam ik erachter dat ie nog in mijn karretje lag. Ben toen stiekum heel snel doorgelopen. Dat eendje heeft me wel nog heel lang aangekeken, een echte illegale!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Illegaal zijn is in NL nog niet verboden..

Het overkomt mij heel af en toe met een six-pack cola light. Die leg ik dan op de voetenplank van mijn scootmobiel. De rest van de boodschappen gaat voor in 't mandje. Het mandje haal ik dan leeg, de cola light vergeet ik. Ik heb wel eens gehad dat ik het thuis weer ontdenkte. Toen ben ik niet meer terug gegaan.. Het regende.... ( slechte smoes, he)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Best een goeie smoes! Je kunt ook té braaf zijn!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Als ik iets echt heel erg per ongeluk zonder te betalen heb meegenomen zou ik waarschijnlijk ook niet meer terug en als mensen mij te veel teruggeven zeg ik dat wel (als ik het door heb!) maar als ze me dan niet willen geloven geef ik het tegenwoordig maar op. Heb ooit bijna 5 minuten staan ruzieën om een cassière ervan te overtuigen dat ze me echt te veel had teruggegeven. Dat was zo'n bizarre situatie dat ik daar geen zin meer in heb. Dus heel erg braaf met een grens!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik ga niet snel terug als een kassiere iets niet heeft aangeslagen. Maar ik ga ook niet snel terug als ze iets twee keer heeft aangeslagen, dus dat heft elkaar dan weer op. Het ligt er wel een beetje aan wat het is en hoe de situatie was.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Tsja, als ze iets vergeet aan te slaan dan wil ik ook nog wel eens mijn mond houden. Dat ligt aan het bedrijf en de grote ervan. Als een buurtsupermarktje dat doet zeg ik het, als de AH dat doet dan niet. Net zoals ik bij de slager eerder iets zal zeggen als ik teveel terug krijg of t eweinig betaal dan bij de GAMMA ofzo. Dus ik ben ook zeker niet uberbraaf

petra1963

Leuk om zo te lezen hoe ieder met zulke situaties omgaat !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Zo hebben we heel lang gehoopt dat onze provider niet in de gaten zou krijgen dat er geen extra bedrag voor draadloos modem in rekening werd gebracht (door ons netjes besteld maar een verkeerde gekregen met nog een heleboel ellende erbij dus hadden we echt geen zin om dat "extraatje" terug te geven). Helaas, hun administratie klopt wel want na 4 maanden stond het bedrag alsnog op de nota  >:(

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Uiteindelijk zijn we wel tevreden, hoor, ik begreep onlangs dat al die telefoon/internetpakketten nog steeds met de "kinderziektes" te maken hebben dus als je dat in acht neemt, gaat het nu prima.
Ik vond het gewoon grappig dat zo'n groot bedrijf dan alsnog in staat is om dat foutje terug te vinden? Eigenlijk wachtte ik daarop, snap je?  >:D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Zouden ze ook zo goed zijn om een foutje terug te vinden als zij jou terug zouden moeten betalen ?  :rollol: Ik bedoel maar... :P
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Nou ik kreeg laatst een brief van het VROM of ik mijn rekeningnummer wilde opsturen, omdat ik nog geld van ze tegoed had. Een paar weken later stond er €2,53 bijgeschreven op mijn rekening. Van het VROM... DE postzegels, envelopjes en de brief bij elkaar kosten zowat nog meer dan dat bedrag, maar toch... ;D

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-