Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

A-Metalheads?

Gestart door keltickitten, augustus 25, 2011, 12:32:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

keltickitten

Oké, de titel is dubbelzinnig op 2 manieren:

Ten eerste zou ik graag contact hebben met andere metalheads, die de muziek belangrijker vinden dan de seks en de drugs, dus mensen die eerder mijn geaardheid delen, maar ik weet dat het in dat milieu ook niet altijd even makkelijk is er voor uit te komen.

Ten tweede ik ben van Antwerpen en de witte A op de rode achtergrond is het logo van mijn stad, dus ...

Ik ben dus een power metal goth meid, die geen zin heeft om zich iets aan te trekken wat anderen van mij denken en zou het leuk vinden om gelijkgestemde zielen tegen te komen.

Is het niet eerder cool je niets te laten opdringen, dan je enkel door de frustraties van anderen te laten leiden? Je mag me ook een PB sturen.

Ciara

Muziek, welke muziek dan ook, is voor mij belangrijker dan seks of drugs. Ik drink ook niet, vanwege het zelfde principe.

Qua smaak ben ik iemand van uitersten,  van celtisch tot metal. Waar ik erg van kan genieten is Symphonic metal, dat blijft mooi :)
Maar zodra iets een lekker tune heeft of leuke lyrics (of beide) luiter ik er al snel naar, dus :D

Ik ben het helemaal met je eens dat jezelf zijn belangrijk is! Be yourself, no matter what they say!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

FlowerPower

Ik vind idd ook alles belangrijker dan seks, drugs, alcohol. en ik luister ook graag naar Metal, ik luister graag naar alles behalve r&b, hiphop,... :afro:

Semyon

Ik sluit me hier bij aan :)

Ik kan erg genieten van Metal, Symphonic, Punk, Gothic en Rock  (maar als heuse "wannebe" vind ik HipHop shit stiekem wel leuk; ik heb gewoon een brede interesse, want Keltisch en Klassiek vind ik ook lief!).

En, ik vind drugs en seks niet belangrijk; maar ben wel een gezelligheidsdrinker :) Heel af en toe een Pina Colada of Amaretto maakt me wel vrolijk!

Fricai

Citaat van: keltickitten op augustus 25, 2011, 12:32:54 PMTen eerste zou ik graag contact hebben met andere metalheads, die de muziek belangrijker vinden dan de seks en de drugs, dus mensen die eerder mijn geaardheid delen, maar ik weet dat het in dat milieu ook niet altijd even makkelijk is er voor uit te komen.

In de hardstyle- & hardcorescene heb je ook de ellende dat er ook mensen komen die vooral interesse lijken te hebben in drugs, agressiviteit. Frustrerend...

btw; Nog wel een beetje Rammstein, Dragonforce en Children of Bodom staan dat ik ocasionally opzet, maar niet bepaald een metalfan of gothic/whatever.  :)

Scarlite

Elleuw :D
Al het tweede topic vandaag dat ik tegenkom waar er gezocht worden naar mensen zoals ik, haha! :D
Ik luister heel vaak naar metal/gothic, en ga er ook vaak heen. Vooral Epica ben ik heel vaak geweest!
Maar dit is al een ouder topic, geen idee of de topicstarter dan nog reageert, naja :P

Ereinion

Je kun altijd een mailtje of persoonlijk bericht sturen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Monkey

Scarlite, trouwen?

Just kidding! Maar ben ook een enorme fan van Epica  :klap:

Mozart

Metal is cool :p Ik luister zowat naar alle muziekgenres (behalve klassiek dan).  :headbang: doe ik enorm graag :p

Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik ben 19.

AceVentura

Citeer
(behalve klassiek dan)
:o Dat zou je niet verwachten bij iemand met de naam Mozart  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mozart

Citaat van: AceVentura op juni 15, 2012, 08:08:54 PM
Citeer
(behalve klassiek dan)
:o Dat zou je niet verwachten bij iemand met de naam Mozart  ::)
Ben niet zo creatief in namen verzinnen. En heb deze naam op een ander fora ook gebruikt dus dacht het voor mezelf maar simpel te houden.

Dimmu

Hierzo! Ik ben een all around metal head; van Kyuss en Melvins over Orphaned Land en Metallica tot Burzum en Sunn O))).
Daarbuiten dan nog eens John Hiatt, Pink Floyd, Jimi Hendrix, Frank Zappa, de Canto Ostinato van Simeon Ten Holt, sommige nummers van Skrillex,... Het gaat echt belachelijk ver...

SoulDragon

 :headbang: OH JAAAA, Ik luister naar allerlei soorten muziek...maar als ik naar concerten ga is het Metal!
Iemand bekend met Graspop Metal Meeting? Ga ik al ruim 10 jaar naartoe :)
Nu we het er toch over hebben, binnen kort weer wat metal concertjes, als er nog meer mensen ernaartoe gaan is het misschien leuk om dat even te laten weten.
(ook zo met fantasie evenementen)
Waar zouden we topics daarover het beste kunnen plaatsen, hier in het contact hoekje, of bij de meetings?
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Ereinion

Contacthoekje, denk ik.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.