Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

30/M/Utrecht zkt 25-35/V/NL of N-Vlaanderen

Gestart door MarkA, april 12, 2012, 07:18:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FlamesofFire

Citaat van: Himawari op augustus 24, 2013, 08:19:36 AM
Citaat van: FlamesofFire op augustus 23, 2013, 12:02:46 PM
Citaat van: Himawari op augustus 23, 2013, 07:47:12 AM
Kijk, da's het voordeel als iemand door oude threads ploegt en er iets interessants vind: je kan er zelf ook van meegenieten.
Wat voor spellen speel je, Mark?

Op zich niet zo oud juni dit jaar :p~.
Dat is waar. Ik had alleen de OP bekeken en die is alweer een stukje ouder.

Zo bedoel je dat  :D

MarkA

Citaat van: Himawari op augustus 24, 2013, 08:18:31 AM
Die ken ik allemaal niet o_O (Catan natuurlijk wel).
Ik heb deze vakantie Skyrim gespeeld. Erg mooi, maar het wordt op een gegeven moment een beetje eentonig. Waar gaan Borderlands en XCom over?
Ken je Ticket to Ride? Het nieuwe favoriete bordspel in onze familie :D

Smallworld is een spel met magische wezens die landjes veroveren. Doordat dingen random zijn is het telkens weer leuk :D

Skyrim wordt inderdaad een beetje eentonig, zeker omdat je niet genoeg spannende loot vindt, dat neemt de reden om dungeons te onderzoeken een beetje weg. Borderlands is een shooter en XCom is een tactisch spel waarbij je aliens moet verslaan die de aarde komen aanvallen :o

Ja ik heb Ticket to Ride wel eens gespeeld. Ook erg leuk ;D
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Himawari

Smallworld klinkt wel interessant. Ik zal het eens opzoeken. Ik hou op zich wel van strategie spellen (totdat ik erachter ben hoe het werkt, wat helaas maar al te snel gebeurt), maar ik ben niet zo van de Aliens. Tenzij het om Star Trek gaat ofzo :)

Ken je Dungeon Keeper? Een golden oldie, maar wel zeer vermakelijk.

MarkA

Citaat van: Himawari op augustus 25, 2013, 10:33:54 PM
Ken je Dungeon Keeper? Een golden oldie, maar wel zeer vermakelijk.

Jazeker hoewel ik het niet echt veel gespeeld heb. Misschien nog maar eens oppikken van gog.com :)
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Himawari

gog.com? Is dat een website met allemaal oude spellen? Leuk :)
Ik heb juist 2 weken geleden weer een PSX emulator gedownload voor Suikoden en Breath of Fire. Goede RPGs blijven leuk :D

MarkA

Ik had ook een goeie undub gevonden van Persona 4. Maar dat spel is zo lang en ik heb zo weinig tijd :(
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Himawari

I know the problem... Ach, misschien de volgende vakantie weer. Die ligt over 8 weken alweer klaar. Lang leve het onderwijs! (Hoewel ik die vakanties meestal keihard nodig heb, iets wat niet-onderwijs mensen vaak niet begrijpen).