Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even meer over mezelf

Gestart door Maantje, december 19, 2013, 11:28:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maantje

Hallo iedereen.  :wave:
Ik ben nieuw van gisteren maar heb niet over mezelf verteld, ik ben dus een vrouw van 32 en mijn mijn hobby's zijn wandelen,filmpje, lezen, knutselen,schilderen en ben nogal spiritueel aangelegd.. Toen ik 6 maand was ontdekten ze een handicap bij mij. Aan de rechterkacht wilde ik niet meegroeien waardoor ik nu een hele foute rug heb. Momenteel ben ik ook thuis van mijn werk( veel rugpijn,moet nog onder scanner..) zelf ben ik niet goed in contacten leggen, vandaar,typen ga veel vlotter :) ik ben een rustig persoon,zacht karakter, kan heel goed luisteren,maar kan niet tegen onrecht in de wereld. Ik hou best veel van uitgaan al doe ik het zelden wegens kleine vriendenkring...als ik kwaad ben( maar word het niet gauw) dan ben ik ook echt kwaad. Mensen die echt in mijn hart zitten is voor het leven. Ik ben enig kind en mijn mama is mijn alles. Samen dragen we een gemeenschappelijke rugzak..... Ohja shoppen met mama en samen fitnessen( nu even niet) doe ik ook zeer graag. Verder hou ik ook van tuningwagens raar voor een vrouw,of niet? En wat eten betreft, ik lust bijna alles, al ben ik niet echt dik. Zo dat is even int kort wie ik ben :)  aangename kennis allemaal  :wave:

AceVentura

Hoi Raargeval, welkom op het forum,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

NewacE

Welkom Raargeval
Have some cake  :cake: :cake: :cake:

Vraagje: wat zijn tuningwagens? Wat het ook is, het is vast niet raar voor een vrouw :)
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Maantje

Heykes newacE  :) mmmm lekker en zoveel cake niet goed voor de lijn maar ben er gek op :) tuningwagens zijn uitgebouwde (sport)auto's. Met spoilers, ledlichtjes onderaan de auto enzo. Zelf heb ik een gewone auto hoor. Het is nogal een dure hobby. Soms zijn er meetings van zulke auto's in ons stadje en dan ga ik die bewonderen. :)

Maantje

En ook hallo aan ace Ventura  :) thans voor de vele  :cake: :cake:

NewacE

Citaat van: Raargeval op december 20, 2013, 05:51:00 PM
Heykes newacE  :) mmmm lekker en zoveel cake niet goed voor de lijn maar ben er gek op :) tuningwagens zijn uitgebouwde (sport)auto's. Met spoilers, ledlichtjes onderaan de auto enzo. Zelf heb ik een gewone auto hoor. Het is nogal een dure hobby. Soms zijn er meetings van zulke auto's in ons stadje en dan ga ik die bewonderen. :)

Aha. Dat is helemaal niet gek voor een vrouw hoor  :klap: Ik heb zelf ook een sportauto. Alleen niet uitgebouwd, gewoon standaard uit de fabriek.
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

myra

welkom, Raargeval...herkenbare dingetjes in je beschrijving...

AceVentura

Als autoliefhebber ben ik nu toch wel een beetje nieuwsgierig naar waar jullie in rondrijden :) Ik heb zelf ook niet direct een standaard auto, ik ga daarom ook hier niet te veel details geven, als je interesse hebt spreken we elkaar wel via PM ofzo :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

NewacE

@AceVentura

LOL, PM komt er aan hoor!


Edit: PM komt er nog niet aan. Op de een of andere manier lukt het niet. Preview van PM lukte ook niet. En net probeerde ik in deze post een quote te plaatsen en dat werkte ook niet.
Dus ik probeer het later nog wel een keer Ace

Edit2: gelukt!
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Jovi_Hobbes

Nogmaals welkom Raargeval. Nog meer  :cake: :cake: :cake:
AVEN- :cake: is trouwens erg caloriearm, dus je kunt er zoveel van eten als je maar wilt  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Hey Raargeval (niet heel prettig om je zo aan te moeten spreken xD), welkom  :wave: :cake:

Maantje

Hallokes allemaal  :wave:
Hier ben ik weer :) da's waar jovi dus kom maar op met die  :cake: :cake: :cake:  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :)
Idd fricai als ik het zo lees idd geen fijne aanspreekbaar he. Hmmm mss is nadenken over een andere?
Help wat is hier een pm???

Maantje

Aanspreekbare naam dus( sorry voor de vele typfouten)

Maantje

Ace Ventura heb jij dan zo een auto?  :)

Maantje

Heb ff een andere naam genomen.spreekt prettiger aan zo   :)