Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Passie..mijn god wat mis ik dat !!

Gestart door Flinty, mei 26, 2008, 11:17:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flinty

Ik heb zo weinig sex dat ik het helemaal ga idealiseren....
Ik droom van een nacht vol met passie.

Net zoals over de doden niets dan goeds...de minder goede zaken van de dode worden niet meer genoemd.

Ben ik gek of eenzaam ??

Ik droom van een man die eens zijn arm om heen slaat, naar me verlangt.

Veel boosheid lees ik hier, ja ook veel frustratie.
Ik voel me geen vrouw meer, meer een soort zus.

Het gevoel wat een man een vrouw kan geven (of andersom natuurlijk), het gevoel van beminnen.
Het gevoel van, jij bent mijn partner en ik verlang naar jouw.
Het gevoel van nodig te zijn voor hem (haar).

Een woord, een gebaar...tussen man en vrouw, die je alleen met elkaar hebt.
Geen gewoonte kusje op de mond s,morgens en s,avonds, maar tongzoenen tot ik niet meer kan !!!!

Dit gevoel:

Geen Woorden

Ik word wakker
En kijk naar jouw gezicht
Daar lig je vrij van zorgen
Nog met je ogen dicht

Ik kan me niet bedwingen
En streel je door je haar
Langzaam ontwaak je
We kijken naar elkaar

Woorden zijn niet meer nodig
Buiten wordt het licht
En wij, wij liggen samen
Met onze ogen dicht


Ik mis het verschrikkelijk.

Groetjes van Flinty

Sta met je rug naar het verleden, en het gezicht naar de toekomst !!

Ienepien



Ereinion

Nog een  :knuffel: . Verder weet ik niet veel te zeggen en ik weet niet zeker of je echt een reactie wilt of gewoon even je gevoelens wegschrijven.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sam

Wat schrijf je mooi.  :'(
Op een of andere manier herken ik het. Niet het gemis van sexualiteit, dat heb ik niet. Maar gewoon het gevoel van een enorme intimiteit - emotioneel. Twee harten die heel dicht bij elkaar zijn. Beminnen.
Bij een asexueel kan sex dat in de weg staan, bij een sexueel kan gebrek aan seks dat in de weg staan. Maar eigenlijk gaat het om liefde. Of zo zie ik het misschien, eenvoudig romantisch. Was het maar altijd zo simpel.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Muisje

Ik voel mij juist het zelfde, mooi omschreven  :klap:

Emma


sutoroberi_sheku

Citaat van: Sam op mei 27, 2008, 11:28:09 PMBij een asexueel kan sex dat in de weg staan, bij een sexueel kan gebrek aan seks dat in de weg staan. Maar eigenlijk gaat het om liefde.

:knuffel: mooi gezegd!!

cirec

Citaat van: Flinty op mei 26, 2008, 11:17:51 PM
Ik heb zo weinig sex dat ik het helemaal ga idealiseren....
Ik droom van een nacht vol met passie.

Ben ik gek of eenzaam ??

Ik droom van een man die eens zijn arm om heen slaat, naar me verlangt.

Het gevoel wat een man een vrouw kan geven (of andersom natuurlijk), het gevoel van beminnen.
Het gevoel van, jij bent mijn partner en ik verlang naar jouw.
Het gevoel van nodig te zijn voor hem (haar).

Een woord, een gebaar...tussen man en vrouw, die je alleen met elkaar hebt.
Geen gewoonte kusje op de mond s,morgens en s,avonds, maar tongzoenen tot ik niet meer kan !!!!

Ik mis het verschrikkelijk.

Ik weet precies wat je voelt en je bent niet gek... ik wil het ook, elke dag, elk uur...

Kunnen we hier niet een apart soort contact forum opstellen waar dan sexuelen met elkaar in contact kunnen komen. Ze hebben dan in ieder geval al een streepje voor met eigenschappen.
Ik zou graag een sexuele vrouw willen ontmoeten die het weet te appreciƫren om met een man in bed te liggen, bemint te worden... houd van tongzoenen...
Ik sta open voor aanbiedingen zolang ze maar oprecht en eerlijk zijn, maar het mag best een "no strings attached" begin zijn hoor...

Jovi_Hobbes

Ehm...staat het hele internet niet al vol met contactsites voor seksuelen? De kans om op dit forum een seksuele partner te vinden lijkt mij niet bijzonder groot.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

cirec

Citaat van: Jovi_Hobbes op februari 08, 2009, 06:39:11 PM
Ehm...staat het hele internet niet al vol met contactsites voor seksuelen? De kans om op dit forum een seksuele partner te vinden lijkt mij niet bijzonder groot.

Dat valt  dus zwaar tegen om in al die contact en relatiesites juist vrouwen/mannen te vinden die gefrustreerd zijn en juist uit zijn op begrip vanwege asexuele partners en dus in eerste plaats begrepen willen worden en dan ook juist sex en genegenheid.
Ik heb het een aantal maanden geprobeerd, en dat viel zwaar tegen. Alle dames wilde het mooie plaatje... man zonder problemen, knap, liever ook niet over sex beginnen (ik weet ook al dat praten over sex geen binnenkomer moet zijn...) Maar het is natuurlijk een illusie om te denken dat alle personen die uit een scheiding komen (als je wat ouder bent - ik 49) dan zit het er dik in dat dit het geval is... dan heb je "bagage" (= trieste ervaring) bij je en dat wil je ook op zijn tijd bespreekbaar hebben. Maar nee, dat willen de dames dan niet...
Vast wel eens gehoord van: mannen komen van mars en vrouwen van venus...?
In het begin had ik een leuk contact met een sexuele vrouw hier op het forum via prive email. Jammer dat ze het nog verder met haar asexuele man wilde uitproberen maar anders had ik haar graag een keer willen ontmoeten... dus vandaar mijn vraagsteling hier.

Jovi_Hobbes

Dat is duidelijk, zo had ik het nog niet bekeken. Dat de kans klein is zegt gelukkig niet dat het onmogelijk is, ik hoop dus dat je iemand tegenkomt. Als je echt een oproepje wilt doen ofzo kun je dat misschien in het Agora doen. Daar is het namelijk onder andere voor bedoeld. Succes ermee!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Goed idee. Maar misschien moet je het dan ook duidelijk in de titel van het onderwerp vermelden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

cirec

CiteerRe: Passie..mijn god wat mis ik dat !!

Ik vondt dat Flinty dat al gedaan had....   ;)
Ik zou haar wel een keer willen ontmoeten hoor...  ;)
Lekkere strandwandeling, een keertje lekker uit eten - lang niet gedaan - en dan misschien... een evt. verdere afspraak.