Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Frustratie

Gestart door elf, mei 28, 2008, 11:09:14 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elf

Hoi Aven's, lang niets gepost, maar we zijn alweer 2 weken verder sinds mijn voorstelrondje ;-)
Dus het proces in mij is lekker z'n gangetje gegaan, maar dat houdt ook ontwikkelingen in.
Ben er wel achter dat het niet in balans is, dat sexleven met m'n partner. Het is bespreekbaar gemaakt tussen ons en het blijkt dat ik zonder moeite met heel veel liefde mijn man alles geef dat ik kan tussen de lakens. maar mijn behoefte aan sex-loze intimiteit zal niet snel ingevuld worden.
Hij kan en ziet het niet. balans is nu 80% zijn gerief, 20% op sex gericht voorspel. Zou het zo graag eens andersom beleven.
Mij kun je als HSP-er gek maken met strelingen en andere fysieke mini-prikkels, lang uitsmeren, 'gekoesterd' worden. Ter ontlading van ons beiden is sex geen drama.
Dat ervaar ik als 'normaal' van/voor hem en als 'ok' voor mezelf. (voel me er nooit slecht bij)
Meer aandacht schenken aan mijn vrouw-zijn (met mooie kleding tussen het werkkloffie door, schaars make-upje e.d.) werkt averechts, wil hij sex uiteindelijk...
Zit ik mezelf potdorie mee in de weg. Hem een voorgekauwd 'spel' aanbieden, waarin ik op mijn manier aan bod kom,  kan ik niet. Kom er niet op, kan het niet verzinnen, heb er geen gevoel voor.... Flirten geen idee wat het is. Signalen opvangen van andere in intieme richting; ik ben stekeblind.
iemand dus nog ideeen???

Ienepien

Ik vang het meestal wel op van anderen, maar doe er vervolgens niks mee, omdat ik niks met zo'n iemand zou willen.
Tja, hoe vang je dat op? Toch wel die speciale aandacht van een man, en als ie zegt: wat zie je er goed uit vandaag, dat soort dingen.
Maar dat kan natuurlijk ook echt gemeend zijn. :-\

Ereinion

Nee, sorry, op dit moment heb ik geen ideeen.  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik heb ook geen ideeën.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)