Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

gewoon eens lekker vrijen....

Gestart door thecrow, december 16, 2008, 10:49:48 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky


Ienepien

Het zou zomaar uit kunnen lopen op een obsessie, Paul. :(

paulc

nou sex vind ik nu best ingewikkeld ja...en een obsessie is het al lang

Ienepien

Dan kunnen we elkaar de hand schudden. :handschudden:

pinky

Ik wilde meer benadrukken dat het de seksuele relatie met je vrouw is nu lastig is, maar de zin in sex niet minder is geworden en je dat juist nu nog steeds leuk zou vinden.

Maar waar ik op doelde met mijn eerste opmerking is ander hobbies! Zoals voetballen, gamen, naar het café gaan, tuinieren etc. Dat soort dingen.

paulc

nou ik denk dat ik sex nog wel leuk vind maar met mijn vriendin is het lastig

en nee....heb geen hobbies...ik werk...kinderen...druk zat

pinky

Voetballen met je kinderen? Door het bos wandelen?

paulc

dat zou ik wel leuk moeten vinden maar de laatste tijd lig ik alleen nog op de bank als ik thuis ben. doe niks, ook niet met de kinderen. Heb nergens zin in en dat is al een tijdje zo. ben altijd weer blij als ik kan gaan werken. deze hele situatie ontneemt me de zin in alles....klinkt misschien overdreven maar soms denk ik dat een depressie niet ver weg is.

pinky

Nergens zin meer in hebben is een dipje, een tijd lang nergens zin meer in hebben heet depressie!

Tsja, ik denk dat het de hele situatie niet ten goede komt. Maar, hoe lullig ook, juist als je depressief ben is het verstandig om op te staan en dingen te gaan doen die je ooit leuk vond. Vandaar mijn vraag. Dus ga er lekker op uit met je kinderen. Waarschijnlijk erger je je eerst kapot omdat je er geen zin in hebt, of voel je je moedeloos o.i.d. Maar kinderen hebben de eigenschap je enthousiast te maken op een manier dat het onmogelijk is om die ergenis of moedeloosheid vast te houden. Zeker je eigen kinderen. Uiteindelijk ga je vanzelf meedoen en heb je ook een beetje lol.

paulc

het is niet meer eerste depressie en zal ook niet mijn laatste zijn. de laatste keer, 10 jaar geleden, heeft het me ook geholpen om toch dingen te ondernemen. ik denk ook dat ik dat gewoon moet gaan doen. ben het ook verplicht naar mijn kinderen toe vind ik.

pinky

Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt! Gewoon doen! Ik weet dat het niet zo gewoon is, maar toch... het werkt uiteindelijk vaak wel het beste! En inderdaad, je kinderen willen waarschijnlijk veel tijd met je doorbrengen. Dus hen zul je er zeker een plezier mee doen. En wat is er uiteindelijk leuker dan je eigen kinderen een plezier te doen?

sutoroberi_sheku

Ik denk dat je kinderen de beste motivatie zijn om jezelf weer bij elkaar te rapen en dingen te gaan ondernemen.
Bij mij zijn dat mijn dieren. Door hen kom ik iedere fdag weer graag thuis, ook al is de overige algehele situatie niet altijd even makkelijk!
Hopelijk zijn wij ook een goede motivatie  ;D

paulc

of jullie een goede motivatie zijn weet ik niet maar in elk geval zetten jullie me wel aan het denken...

pinky

En wie weet wat dat allemaal weer voor een nieuwe inzichten oplevert!