Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even frustratie kwijt

Gestart door tribbleSlayer, januari 18, 2009, 01:33:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik doe het af en toe ook, de ander voor de voeten leggen wat hij/ mij verwijt. Dat kan flauw lijken... maar als iemand datgene zelf doet wat hij/ zij mij verwijt, waarom zou ik daar dan mijn mond over moeten houden ?  ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

#16
Even een andere point of view... ze noemde domme seksueel. Ik als seksueel zijnde voelde me er echter niet door aangesproken. Wellicht kwam dat door het woordje 'domme' ervoor ;)

Wat ik maar wil zeggen Cirec... kan het zijn dat je nog zoveel (onverwerkte) gevoelens hebt richting je ex en alles eromheen dat je dat nu hier afreageert? Ik weet het niet hoor, ik bedenk ook maar wat. Van mij mag het verder hoor. Ik heb speciaal een afreageerclub 'Cirec' oprichten waar je onbeperkt boos mag zijn dat aseksualiteit bestaat en dat het jouw moeilijkheden heeft bezorgt. EN daar mag je ook onbeperkt tekeer gaan over mensen die bedriegen en dingen zeggen zonder er over na te denken. Hij staat bij wind je alsjeblieft op...

http://asexuality.org/du/index.php?topic=1735.new

Oh, Cirec, ik vind je een goede gast. Ik zie dat je veel geeft om mensen om je heen. Maar ik zie ook wel dat je veel te verduren hebt gehad. De afreageerclub is dus echt ter ere van jou! Hopelijk kun je er wat mee en reageer je alles af wat je frustreerd. Geen restricties!  :knuffel:

cirec

Hoi Pinky...
Ten eerste; ik dacht juist dat je aseksueel was... niet dat dit wat uitmaakt natuurlijk maar gewoon een observatie.
Ten tweede over mijn (onverwerkte) gevoelens richting mijn ex... ja ik kan begrijpen dat dit de eerste indruk geeft, maar ik kan jullie oprecht zeggen dat ik van nature een afschuw heb tegen de huidige manier waarop de mensheid omgaat met elkaar, ons milieu, de natuur en dieren. Natuurlijk kan ik niet helemaal uitsluiten dat ik door mijn verleden "verhard" ben.
Ik ben helemaal niet boos dat aseksualiteit bestaat... ik ben juist boos op de misstanden die ontstaan doordat mensen van beide zijdens er juist niet oprecht en eerlijk over zijn... maar ik kan me net zo ergeren over de stupiditeit van bijvoorbeeld reclames (hoe we voor dom gehouden worden)... ergeren over de nonchalance hoe een blikje of andere vuinis gewoon op straat of waar dan ook wordt weggesmeten... ergeren over de competentie en verkwisting van de politieke instanties... de regeltjes die voor alles maar moeten zijn of komen...
Kortom: ik begin gewoon echt een apathie (misschien is "walging" een beter woord) te krijgen tegen de mensheid in het algemeen. Ja ik ben echt hevig gefrustreerd van alles en nog wat in en van mijn omgeving...  :banghead: :banghead:   That's me...  :afro: ik moet nodig effe chillen...  :rollol:

pinky

Ach joh, waarom denk ik dat ik die club heb opgericht? Zodat je daar al deze frustraties ongecensureerd lekker neer kunt kalken!

Maar ik snap je punt. Trouwens, als ik die indruk heb gegeven ook aseksueel te zijn... waarschijnlijk komt dat door het feit dat ik een lager libido heb dan mijn vriend en daardoor dus tegen sommige problemen aanloop die de meesten hier wel herkennen.

Ereinion

Je bent gewoon helemaal ingeburgerd, Pinky.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Dat ook. Het is hier ook 'gewoon' supergezellig!

Rhapsody

 :D

Aseksualiteit is besmettelijk!

:schater:



Maar serieus, ik vind het leuk dat je hier bent, dat je als seksueel precies weet hoe wij ons voelen en daar begrip voor hebt, en het zo ook voor ons op kan nemen. Ik kan niet zo goed uit mijn woorden komen maar denk dat je wel snapt wat ik bedoel.

pinky

Ik snap wat je bedoelt... ik weet alleen niet precies hoe jullie je voelen. Ik heb mezelf beloofd dat ik niet meer zal zeggen dat ik weet hoe iemand zich voelt. Niet dat dat altijd lukt, maar het is gewoon zo dat iederen alles op een andere manier beleefd en voelt en daarom kan ik me alleen maar zo goed mogelijk proberen in te leven. En dat lukt me aardig goed, denk ik. Lang niet bij iedereen, maar bij jullie wel.

Ik denk ook dat het voornamelijk komt omdat de meesten die hier blijven plakken mensen zijn die erg gevoelig zijn voor de mensen om hen heen. Mensen die veel meer van anderen accepteren dan de meeste kunnen. Waarschijnlijk heeft dat ook te maken met het feit dat jullie vaak worden gezien als buitenstaanders en weten hoe vervelend dat is en dat niemand anders aan willen doen. En zo voel ik het ook. Ik hou van die instelling. En dat voel je hier. Dat is prettig, dat ik weet dat ik hier nooit pijn gedaan wordt en als het gebeurd dat ik weet dat die persoon dat niet zo heeft bedoelt. En dat maakt het voor mij erg prettig vertoeven hier!

Daarnaast vind ik het ook prettig dat er geen verplichtingen zijn. Als ik een maand wegblijf dan weet ik dat mensen me missen, maar ik weet ook dat het oké is dan ze blij zijn dat ik terug ben, zonder dat me verwijten worden gemaakt dat ik ze in de steek heb gelaten. En dat kan bij sommigen van mijn vrienden niet hoor!

tribbleSlayer

Ik blijf gewoon tegen mensen aanlopen die denken mij te kunnen Genezen. Yeah right. Of je bent de juiste man nog niet tegen gekomen. Het ergste vind vind ik dat mensen doorgaan met dat soort opmerkingen zelfs als je hebt aangegeven hier niet van gedient te zijn. Ik ga ook stoppen bij die vereniging. Ik kan me er niet meer in vinden.

Ciara

Ik haat oud en nieuw, en verjaardagen ook. Stomme gezoen altijd. Rokken en mooie kleding heb ik dan weer geen moeite mee, maar dat iedereen altijd aan je wil gaan zitten met dat soort situaties vind ik verschrikkelijk. Ik kom als jaren niet meer buiten met oud&nieuw, alleen mn ouders zie ik, voor de rest blijf ik meestal gewoon lekker tv kijken, geen vervelende mensen om me heen. Ik vind het zelf niet erg als iemand zegt dat ik er leuk uitzie, afhankelijk van de persoon twijfel ik echter wel aan de motieven erachter.