Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoe bepaalde vrouwen een nachtmerrie zijn ...

Gestart door keltickitten, augustus 08, 2011, 10:06:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

keltickitten

Mensen, jarenlang heb ik me afgevraagd wat er mis was met mij. Ik voelde me wel aangetrokken tot mannen, kon smoorverliefd zijn, tot zelfs op het geobsedeerde af, maar nooit voelde ik echt seksuele aantrekkingskracht voor mannen.

Ik heb wel een libido en merk dat dit zowat samenvalt met kriebels rond mijn eisprong. Ik kan, in tegenstelling tot wat sommigen hier zouden vermoeden, wel een orgasme bereiken, als ik mezelf help, maar een ander slaagt daar niet in om me daarbij te helpen, ook geen man waar ik zielsveel van hou, al geef ik toe dat ik ook wel fakete in het verleden.

Men beweert dat ik mannen gek maak en nu besef ik misschien ook waarom. Probeer je voor te stellen dat een normale, hetero man een vrouw treft, die zielsveel van hem houdt, die niet vreemd gaat, die het allerbeste met hem voorheeft, maar waar je het volgende mee kan beleven.

- Schatje, ik hou van je

Je krijgt een knuffel en een nachtzoen, mevrouw draait zich om en valt zich van geen kwaad bewust in het slaap.

Wat later:

- Schatje, ik voel iets kriebelen, waar is mijn vibrator?

Wil je meneer dan toch zijn kans gunnen en offer je jezelf dan toch op, dan moet hij altijd vaststellen, dat die machine hem ergens zal blijven volgen. Geen idee, maar leg hem dan uit dat je zijn gezelschap leuk vind en probeer dan niet terwijl hij bezig is je nagels te willen lakken en bij de les te blijven ... Uiteindelijk gaat hij toch door het lint.

Zulke dingen overkomen me dus. Mijn gevoelens liggen bij meneer, maar mijn "lusten" krijgt hij niet bevredigd. De machine is niet menselijk en klopt hem.

Ja, ik vind dit ook frustrerend. Het ergste is dat ik me er nooit van bewust was hoe ik mannen hun ego soms ongewenst een deuk gaf. Nu vind ik het handiger om macho's, die denken dat elke vrouw "open" te krijgen is, deze site eens te laten lezen, gezien ik het echt beu ben om mezelf en de tegenpartij weer te frustreren.

Nee, ik wil mijn partner wel gewillig zijn en ik wil wel aan zijn noden denken, moest hij seksueel zijn, maar helaas heb ik tot nu toe nog geen enkele man gevonden, die me wil begrijpen. En ik ben het echt beu dat men mij daarom met allerlei scheldnamen benoemt, zonder te bedenken dat zij hun eigenaardigheden hebben. Als ik mezelf echt inzet om iemand tegen mijn aard om seksueel ten dienste te willen zijn, moet ik al echt veel van die persoon houden en dan kwetst het me achteraf nog dubbel, als het niet gewaardeerd wordt en ik geen respect terug krijg.

Dus sorry, ik weet dat ik irritant kan zijn, maar nu weet ik ook waarom en nu weet ik dat je me naar psychiaters, therapeuten en om het even wat mag sturen, dat ik niet te veranderen ben.