Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal

Gestart door I-lady, april 19, 2009, 02:49:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

I-lady

Ik zal mezelf ook even voorstellen,mijn naam Iris {pseudoniem} en ik kom uit gelderland.Ben 24 jaar oud en vrouwelijk van geslacht.Ik weet niet of ik echt a-seksueel ben,ben jarenlang sexueel misbruikt geweest en kan door geestelijke en lichamelijke pijn niet "meer" op een normale manier sex hebben.Wel word ik gewoon verliefd {soms} en kan ik wel sexuele gevoelens hebben.Maar in mijn ogen draait het ook allemaal veels te veel om sex in deze wereld en het boeit mij totaal niet.

Jovi_Hobbes

Welkom hier Iris. Allereerst een traditionele welkomst- :cake:
Dat is wel zwaar zeg, wat je mee hebt gemaakt. We roepen hier altijd dat alleen de persoon zelf kan bepalen of hij/zij aseksueel is of niet. En zelfs al zou je niet aseksueel zijn, dan ben je hier alsnog welkom. Als je soortgelijke dingen meemaakt als aseksuelen kun je hier waarschijnlijk ook veel herkenning vinden. Lees rustig rond zou ik zeggen, en stel gerust vragen als je dat wilt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

I-lady

Dankjewel! Ja leuk is anders,maar goed ik ben nu eenmaal zo en kom daardoor volgens mij in een zelfde hoekje te zitten als jullie.Ik weet natuurlijk niet hoe ik geweest zou zijn als ik een andere jeugd gehad zou hebben.Maar goed,voor op dit moment heb ik niet het idee dat ik veel anders zou zijn geweest op het gebied van sex.

jojo83

Welkom. Ook van mij een lekker stukje  :cake:
Ik hoop dat je wat aan het forum hebt.
Ik ben er nog niet zo lang, maar ben wel erg blij dat ik dit forum gevonden heb. Ik vind veel herkenning en ik hoop dat het jou ook goed zal doen.

Ienepien

Welkom Iris.  :cake:
Je zult hier wel veel verhalen vinden die je een herkenning zullen laten zien.
Ik hoop, dat je je hier welkom voelt, en er iets aan hebt.
Ik zie het nog steeds als een therapeutisch iets, om hier te zijn. Het doet me goed. :wave:

Mannetje

Iris, welkom hier.  :cake:
Bij "ons" kan je met al je vragen terecht.
Het maakt hier niemand uit in welk "hokje" je past.

I-lady

Hartstikke bedankt voor jullie warme welkom! Ik vind het ookal zeer fijn om met andere mensen te praten met dezelfde gedachtegang over sex.

Jovi_Hobbes

Fijn dat je iets aan dit forum hebt!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

mrniceguy

Hey. Ik zag dat je had gereageerd in mijn topicje.  :) Je zei dat je te oud was. Ik vind 24 niet te oud hoor! Heb je misschien zin om te msnen? Ik woon in overijssel trouwens dus de afstand valt in ieder geval al mee.  :P hopelijk hoor ik wat van je! x

Mannetje

#9
Hebben we last van een papegaai?

(er was iemand die de laatste zin van mrniceguy als bericht had geplaatst, dus ik moest meteen denken aan een papegaai)

Ereinion

Nu niet meer. Ik heb zijn berichtje verwijderd, maar hem nog niet geband. Hij krijgt het voordeel van de twijfel.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.