Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voorstellen, toch nog wel een beetje eng!

Gestart door kiki, juli 16, 2009, 06:54:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kiki

Hallo ik zal me even voorstellen,

ik ben kiki, en ik ben 51 jaar.
Ik vind dit onderwerp wel moeilijk maar ben aangenaam verrast dat er mee mensen zijn die zich net  zo voelen als ik. Ik heb mijn hele leven,voor zover ik weet dan, al verbijsterd gstaard naar mensen die verliefd zijn en dan ook nog seks hebben. Iets wat voor mij onvoorstelbaar is.
Mijn verbijstering over het feit dat iemand verliefd op me is en ook nog gaat flirten? Ha.ha.
Ik merk het niet eens en als ik iemand ontmoet die ik aardig vind; in de zin van vriendschap hebben dan vind ik dat OK maar verliefdheid? dat ken ik niet of herken ik het niet!?
Zo voor mij is het even genoeg.

Groetjes

kiki

Ienepien

Hallo Kiki. Welkom hier.
Neem een lekker stukje  :cake:
en lees maar eens lekker rond.
Stel vragen waar je wilt, er zijn altijd wel leden die daar een antwoord op kunnen geven. :wave:

Mannetje

Dag Kiki, ga lekker lezen, en als je vragen hebt stel ze gerust!
En zoals hier traditie is bij het plaatsen van iemands zijn/haar eerste berichtje een lekker stuk :cake:

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky


bebe

hallo Kiki en welkom hier! ook namens mij een stukje welkoms  :cake:
ik herken mezelf helemaal  in jou! ook ik merk het geeneens als er iemand op mijn valt zeg maar! ik heb jaren lang een vriend gehad (niet mijn vriend dus maar gewoon een goede vriend voor mij dan) die stapel verliefd op mij was, dat vertelde hij mij pas na 2 jaar! en ik heb het al die tijd niet gemerkt! komt gewoon omdat ik zelf niet verliefd wordt, ik vang blijkbaar die signalen ook niet op dan.
Maar nogmaals welkom,en ik hoop dat je hier op het forum mischien antwoorden vind op jouw vragen, of in iedergeval een stukje herkenbaarheid, ik weet uit ervaring hoe fijn dat is om dat te lezen!

Jovi_Hobbes

Welkom Kiki  :cake:
Neem rustig de tijd om eens rond te kijken en alles te laten bezinken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

jojo83


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.