Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Een nieuwtje uit België

Gestart door traveller, september 06, 2009, 05:55:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

traveller

Hallo allemaal!

Het was voor mij een grote stap om mij te registreren op dit forum, maar eindelijk is het ervan gekomen. (Met dank aan het magazine Goedele)

Ik ben een meisje van 22 en woon in het Antwerpse.

Tot nu toe heb ik nog maar één serieuze relatie gehad, van 1,5 jaar. Mijn vriendje is in die 1,5 jaar 3 keer getrakteerd op seks, vond dit héél weinig, maar seks hebben wanneer je lief de griep heeft, ongesteld is, hoofdpijn heeft, dringend naar huis moet, absoluut geen zin heeft...dat doe je toch niet.
Uiteindelijk heb ik zelf besloten dat het zo niet verder kon, aangezien hij wél veel zin had, en ik géén zin had om iets tegen mijn zin te doen.

Hierdoor durf ik ook niet zo goed nieuwe relaties aan te gaan. Na enkele afspraakjes negeer ik ze plots, omdat je voelt dat ze aan seks beginnen denken.
Vriendinnen vragen mij soms of ik dan misschien niet gewoon lesbisch ben, maar ik ben zeker van niet.

Mijn beste maatjes weten dat ik geen interesse heb in seks en proberen dit te begrijpen, wat al fijn is. Zo heb ik toch al mensen om hierover min of meer mee te praten.

Maar alleen blijven wil ik niet.
Iets wat mensen op dit forum wss wel herkennen.
Vandaar dat ik mij dus nu registreer. Wie weet kom ik zo wel toffe aseksuelen tegen, voor een goede vriendschap of niet-standaard-relatie.

Ziezo, ga ik nu maar gezellig verder lezen.
Saluutjes

IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT. Walt Disney

Ienepien

Welkom Traveller,  :cake:
Ik hoop, dat je je hier snel thuis zult voelen. :wave:

Mannetje

Hé Traveller, bij deze volgens traditie een lekker stukje :cake:

Inderdaad een hele stap om zomaar hier je verhaal te doen. Dat was het voor mij ook een paar maanden terug.
Leuk, dat je naar aanleiding van  het artikel in Goedele de stap hebt gemaakt.
Een aantal mensen die hier actief zijn, hebben meegewerkt aan het artikel.

Jou verhaal kan het mijne zijn. Had ik destijds ook weer een leuk iemand ontmoet, en ging ik er gauw na een tijdje weer vandoor. En maar denken dat ik gek en de enigste was.

Er zijn inmiddels steeds meer mensen uit België actief!
Voor jouw een stille hint: http://asexuality.org/du/index.php?topic=2062.0  ;)

Ienepien

Haha, goed van je Mannetje, die link had ik ook al gemaakt, maar dacht eigenlijk: laat haar zelf maar effe zoeken. ;D

Demon

welkom op het forum!  :cake:

ik weet zeker dat hier mensen zijn die het herkennen! ik in ieder geval wel :D
en zoals ze wel eens zeggen: op elk potje past een dekseltje, en die hoef je er niet perse op te draaien!
I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best

traveller

hihi, ja, dat berichtje van Thierry had ik ook al gezien. zal hem mss toch maar een berichtje sturen hé

merci voor al de stukjes taart, hmmmm
IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT. Walt Disney

Roos1984

hoihoi
welkom! Ik ben ook hier ook net nieuw hoor. maar ook voor mij herkenbaar. Ik weet precies wat je bedoelt met 'Na enkele afspraakjes negeer ik ze plots, omdat je voelt dat ze aan seks beginnen denken'.
Groetjes Roos
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

leentje

 :D ik voel precies het zelfde, ik heb schrik om een relatie aan te gaan met een sexueel iemand omdat ik weet, er moet altijd meer van komen, uit liefde onstaat sex, ik voel wel liefde voor iemand maar geen sexuele gevoelens.

ik ben al jaren asexueel maar weet het pas enkele maanden, daarvoor wist ik niet wat er met mij aan de hand was, waarom ik geen gevoel had in een liefdesrelatie; nu ben ik  nog altijd happy single....

ik ben ook van belgie, prov. antwerpen, je mag me altijd contacteren als je zin hebt in een gesprekje hoor..... :wave:

jojo83


Jovi_Hobbes

Welkom Traveller  :cake:  Ik hoop dat je iets aan dit forum zult hebben.
Leuk om te zien dat het artikel in Goedele de doelgroep bereikt  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?