Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, mei 19, 2021, 10:24:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sharkie

Yesszzz kaartje heb ik al in de pocket.

Yesszzz gezellig om wat te eten. (daar ging ik eigenlijk al beetje vanuit en je ziet vanzelf ook wel hoe de dag loopt) Inderdaad is afhalen dan makkelijker, genoeg buitenplaatsen.

Yesszzz neem de reservering op papier mee en dan staat deze ook nog in mijn telefoon. Ter herinnering; reservering voor 8 personen, tijd 10:00 - 10:45.

Yesszz vooralsnog is alleen op 18 september de attractie Gondoletta dicht (zwanenbootjes)


memories

Ben er in juli geweest en toen waren er erg veel Unox-kraampjes met vega hotdogs. Die was wel lekker!

AceVentura

En nog veel balangrijker, er is ook  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: 8)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Nog een weekje en dan gaan we al :cheerleader:

Voor wie nog geen kaartje hebt, haal dat vooraf, want zoals Shimmer terecht opmerkt en hoe ironisch ook: Je kan bij de Efteling geen kaartje voor de Efteling kopen ???
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Amber

Woah, ik heb dit forumtopic niet echt gevolgd omdat ik al met m'n zus en een vriendin naar de Efteling zou gaan en ik niet van plan was 2x naar de Efteling te gaan, maar heel toevallig hebben wij ons uitje ook op zaterdag a.s. gepland (en we hebben ook nog op dezelfde tijd gereserveerd)! Weet niet of ik bij jullie groep aanhaak met m'n aanhang, maar we komen elkaar zaterdag vast tegen!

AceVentura

Leuk :cheerleader:
Als je bij ons wil aanhaken ben je wat mij betreft in ieder geval meer dan welkom :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Piggelot

Ik probeerde net een kaart te kopen, maar de 18e is niet beschikbaar.. hoe zit het met de gereserveerde plekken zonder kaartje? Kunnen we niet aan de kassa kopen? Anders kan ik niet eens mee😓

AceVentura

Bij de Efteling aan de kassa kan je geen kaartje kopen, die moet je vooraf al halen.
Je kan altijd bij de AH bij de servicebalie een kaartje halen, daarbij hoef je geen datum op te geven.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Piggelot

Bedankt! Dan zal ik naar de appie 😁

sharkie

Hoi,

Leuk Amber en wat toevallig dat je ook gaat.


Ter info:
Kaartjes kan je ook kopen zonder datum bij ANWB, je hoeft niet perse lid te zijn van de ANWB.


Piggelot

Citaat van: sharkie op september 14, 2021, 01:02:41 PM


Ter info:
Kaartjes kan je ook kopen zonder datum bij ANWB, je hoeft niet perse lid te zijn van de ANWB.

Dit werkte inderdaad ook! Ticket is binnen💪🏻 Tot zaterdag😋

AceVentura

Fijn dat het gelukt is :klap:

Nu het weekend snel dichterbij komt worden de weersverwachtingen ook wat nauwkeuriger, en met ca. 21 graden en droog lijkt het me prima Efteling weer :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

sharkie

Tot zaterdag allemaal, wordt een leuke dag en de weersvoorspellingen zijn zeker goed.  :cheerleader:


PallaS.

Jazeker, ik heb er zin in!

Pien

Ik ook! Heb er zin in!  :D Tot morgen allemaal.
"I thought how unpleasant it is to be locked out; and I thought how it is worse, perhaps, to be locked in." ― Virginia Woolf