Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

So what!?!

Gestart door pinky, oktober 11, 2006, 01:24:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Oh jee, iemand met een nachthumeur... :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

 :-\ nachthumeur. Oei...
Nou saampjes slapen is heel gezellig enzo, maar vaak slaap je dan niet echt, omdat de ander weer ligt te wiebelen enzo....

petra1963

Of in een steenkoude caravan de dekens van je wegtrekt.. waarna jij de dekens weer terugtrekt..etcetera  :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Of je in die steenkoude caravan lekker warm houdt en eerst jouw kant van het bed verwarmt en vervolgens aan de nog koude kant gaat liggen  :P
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Dan heb jij een wereldvent!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ja, want bij mij ging het zo niet... ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

neej, bij mij ook niet! Liever andersom dan! zegt ie dan! Trouwens, komt ook we beiden een eenpersoonsbed hebben hoor. Een tweepersoonsbed kan ook, maar dan wel met twee dekens a.u.b.  ;D

Zonnekind

Viper en ik sliepen vroeger in een 1persoonsbed zelfs met 2 dekens. Anders had 1 van ons twee gegarandeerd een koude nacht ::) Nu hebben we een megabreed tweepersoonsbed met een nog veel breder deken op :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Ik wil ook een groot bed!!!

Zonnekind

Eh... dan moet je dat kopen... ;D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Het past waarschijnlijk niet in haar rugzak... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Kijk, Sismo snapt het! Eigenlijk past het gewoon niet in mijn kamer, maar shhhhht...

Zonnekind

Slaap jij in een rugzak? :o
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky