Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

BNN 'Je Zal Het Maar Hebben'

Gestart door BNN, maart 10, 2008, 05:27:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BNN

Voor het tv programma 'Je Zal Het Maar Hebben' zijn we nog op zoek naar één kandidaat voor ons programma. Wie wordt niet goed van onze steeds meer op sexbeluste maatschappij en durft zijn/haar persoonlijke verhaal te vertellen. Geef je snel op!




OPROEP DEELNAME TV PROGRAMMA 'JE ZAL HET MAAR HEBBEN':

De afgelopen zes jaar bezochten presentatoren Patrick Lodiers en Ruben Nicolai gewapend met een gezonde dosis interesse en nieuwsgierigheid meer dan 90 jongeren. Zonder gêne vertelden zij over hun ziekte, aandoening of handicap.   

Ook dit jaar bereiden we weer een aantal nieuwe afleveringen voor van 'Je zal het maar hebben' en zijn we op zoek naar één kandidaat die graag zijn/haar verhaal wil vertellen voor de camera.

Ben jij een jongere in de leeftijd van 15 tot en met 30 jaar, ben je asexueel en zou je op televisie jouw opmerkelijke verhaal willen vertellen?

Dan kom ik graag met je in contact voor een vrijblijvend gesprek.  Je kan jezelf tot 17 maart opgeven.



Ik ben op werkdagen te bereiken te bereiken op telefoonnummer 035- 6 77 73 81. Je mag me ook eerst een mail sturen: sophie.langkemper@palmplus.com   



Meer informatie over het programma vind je op: www.jezalhetmaarhebben.nl



Ik kijk uit naar je reactie!  ;D


 










Ereinion

Ik heb maar even gemaild. Misschien kan ze de screening die ik toen heb gedaan nog weer vinden.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Jovi_Hobbes

Het kwam me al bekend voor. Gaat het misschien toch nog lukken  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jan

Het onderwerp lijkt ondertussen wel erg aan te gaan slaan in de media.
Enfin, goed voor de bewustwoording in het algemeen!

Zonnekind

Knap Ereinion dat je dat wil doen! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Als het doorgaat is het ook meteen de laatste keer. Ik heb me wel genoeg in gezet, dacht ik zo.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Je moet er geld voor vragen, kan nog een leuk bijberoep worden. :D

Het kan natuurlijk wel reclame opleveren voor je boek. Als iemand ontdekt dat je ook schrijfster bent (oh wat klinkt dit mooi) dan komt dat misschien in de media: er bestaat een aseksuele schrijfster! Je komt zo nog wat meer in de media en je boek wordt ineens ook vernoemd :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ja, dat moet je als voorwaarde stellen ! Dat je boek genoemd wordt en daar op tafel ligt ! YES !  :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik wilde de kaft al op posterformaat uitprinten en dan de hele kamer er mee behangen.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)