Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

uiterlijke geslachtskenmerken

Gestart door Ienepien, februari 08, 2008, 11:02:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Hier!

Ik weet niet of ik in een wereld zou willen leven zonder geslachtskenmerken. Maar tegenovergesteld aan Zonnikinds mening mag van mij het mannelijke wel weg. Dus een beetje de rondingen van de vrouwen maar daar beneden helemaal niets. Dat lijkt me best goed.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sam

Een wereld zonder geslachtsorganen zou ik ook wel prima vinden, maar niet zonder uiterlijke geslachtskenmerken! Op geslachtsdelen na vind ik mannen prachtig zoals ze nu zijn, en vrouwen ook. Ik wil mijn rondingen gewoon houden hoor.  8)
Een wereld zonder geslachtsorganen vind ik voor al interessant omdat het een wereld zonder seks zou betekenen. In zo'n wereld zou ik wel eens willen leven.

petra1963

Hmm. vrouwelijke rondingen maar daaronder niets lijkt mij ook wel een goede optie.. :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Ik schaam me zo voor die vrouwelijke rondingen :-[ Ik heb nog veel meer last met mijn borsten dan met wat daar onderaan is... :(
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

En toch kleed je je wel vrouwelijk, toch? Dat heb je wel eens ergens geschreven, dacht ik...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Citaat van: Zonnekind op februari 11, 2008, 02:04:02 PM
Ik schaam me zo voor die vrouwelijke rondingen :-[ Ik heb nog veel meer last met mijn borsten dan met wat daar onderaan is... :(

* Ienepien peinst zich suf. Zou Zonnekind dan misschien liever een man zijn geweest?

Zonnekind

Het is allemaal heel ingewikkeld bij mij hoor. Ik vind mijn eigen borsten vies, kan ze zelf bijna niet aanraken. Maar ik weet dat mannen dat wel mooi en opwindend vinden dus ik draag wel graag een uitdagend topje omdat ik zo hun aandacht wel kan trekken. Ik kan op goeie dagen wel genietend kijken naar een andere vrouw die een uitdagend bloesje aan heeft ofzo. Ik vind dat de borsten van een andere vrouw wel mooi kunnen zijn, maar niet als het seksueel bekeken wordt.
Zou ik liever een man willen zijn? Geen idee... ik kijk graag naar vrouwen maar vind ze niet opwindend terwijl ik mannen wel opwindend kan vinden. Ik heb het ook niet altijd goed voor met het mannelijke geslachtsdeel, het is slechts met momenten dat ik dat mooi en opwindend vind.
Het wisselt zoveel in mijn hoofd waardoor het zelfs moeilijk is om zulke dingen op te schrijven omdat ik op het einde van mijn verhaal soms al anders denk dan daarvoor.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Dat klinkt wel heel ingewikkeld, ja.. vooral voor jezelf...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

En voor mijn partner. Ik kan bijvoorbeeld bij het begin van een vrijpartij willen dat mijn partner mijn borsten streelt en kust maar op het moment dat ik mijn bloesje uitdoe slaagt dit soms al helemaal om. Dan daag ik hem eerst heel hard uit om dan te zeggen: nee ik wil dat niet. Dat komt niet goed als je dat keer na keer doet...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Dat kan ik me voorstellen, lastig...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Wij noemen dat wispelturig. Je bent zóó van je concentratie af.
Heb je in het dagelijkse leven ook last van concentratie-problemen?
Daar zijn volgens mij wel medicijnen voor. Zou dat wat zijn voor je?

(Dit is niet hatelijk bedoeld, hoor, maar zomaar een losse flodder, bij waar ik over denk, als ik jouw berichtje lees) :knuffel:

Zonnekind

 :D Nee hoor, ik ben iemand die mij heel goed kan concentreren, uren aan een stuk door. Ik ben normaal ook helemaal niet wispelturig. Alleen op seksueel vlak wisselt mijn gevoel voortdurend, dat heb ik niet in de hand.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Oké, dan is die vraag beantwoord. Ik vroeg het me gewoon af.
Jammer voor je, dat het bij de sex niet gaat, dan.

pinky

Al eens erover nagedacht om gewoon op een sexloze vakantie met z'n allen te gaan! En het er dan gewoon NIET over te hebben. Zou dat geen zaligheid zijn?