Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

uiterlijke geslachtskenmerken

Gestart door Ienepien, februari 08, 2008, 11:02:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SilverThorns

er zijn mannen /vrouwen die een mooi ding hebben en je hebt er veel die een lelijk ding hebben, als je zelf een mooi ding hebt, zou ik er trots op zijn, helaas vind ik de mijne oerlelijk, anyway ik vind andere uiterlijke kenmerken veel belangerijker en mooier, de wereld is precies gefixeert op iedereen zen ding :s

Ik ben zelf een vrouw hoewel ik me vanbinnen niet vrouwelijk of mannelijk voel, weet nie hoe je zoiets noemt, ik laat men lichaam zoals ze is, maar vreemd genoeg ben ik in men dromen wel altijd een man O_o

Ik ben meestal wel nieuwsgierig hoe het ding van een ander eruit ziet, maar als ik een vriend zou hebben en ik zou hem naakt zien en het zou compleet verkeerd vallen dan zou ik voor de rest denken van: nee die hoef ik echt nie meer naakt te zien!!

Ienepien

Net zoals iedereen verschillende borsten heeft, maar dat geld ook voor de neus, ogen enzo, heeft ook ieder een verschillend geslachtsdeel. En of die nu mooi of lelijk zijn, het gaat er toch om, hoe je partner hem vindt? Als die er een afschuw van heeft over hoe die van jou er uitziet, dan heb je denk ik een fundamental probleem.
Dan is er geen goede basis.