Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

lustgevoelens opwekken met bv drugs/alcohol

Gestart door X-U, januari 11, 2009, 11:36:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Citaat van: sutoroberi_sheku op januari 14, 2009, 09:07:47 PM
ik ben wat dat betreft volledige straight edged. nog nooit gerookt, zelden iest gedronken. de laatste jaren in ieder geval niet meer. ik vind de smaak afschuwelijk, en ik vind het vreselijk wat alcohol met mensen doet. Het haalt de aap in ons naar boven.
ben dus ook nog nooit aangeschoten geweest.
en drugs heb ik al helemaal niet gebuikt, al vind ik het wel interessant in de zin van: veel boeken erover gelezen en films en documentaires erover gezien.

Dit had ik kunnen schrijven. Hoewel, ik heb één keer een trekje van een sigaret genomen, alleen dat lukte niet echt goed. Ik durfde ook niet. Maar verder drink ik gemiddeld 1 glas alcohol per jaar en dat is meestal rond oud en nieuw, de champagne! En dan eigenlijk een half glas, maar lekker, neej, nooit gevonden

Rhapsody

Als ik persoonlijk iets ook zo vies vind is het bier, de geur alleen al.  :-X En zo veel mensen drinken het elke dag.

X-U

Bier vind ik ook echt smerig.

Maar zoete drankjes vind k wel echt superlekker. Passoa is mijn favoriet  :).
Als je weet wat je doet als je aangeschoten/dronken bent, dan kan het echt heel leuk zijn ^^
好きなものは好き、だからしょうがない。

Austen

Heb in mijn hele leven 2 joints gerookt. Beide keren ging ik echt slecht, denk aan str*ntzat zijn maar dan 10 keer erger! Geen haar op mijn hoofd dat toen zelfs maar aan zoenen dacht  ;D Ik lag gewoon een beetje verdwaasd en misselijk te wezen op de zetel...

Van alcohol ben ik minder geremd en meer aanhankelijk. Als ik een beetje gedronken heb, heb ik echt behoefte aan lichamelijke affectie (knuffels). Als ik nog meer drink, kan ik best gekke dingen doen waarover ik me achteraf wel schaam of bedenk dat ik dat eigenlijk niet wou doen. Als ik dan nog meer drink, lig ik weer gewoon misselijk te wezen of val ik als een blok in slaap.

Het erge is: ik drink graag eens een biertje (ik hou wél van de smaak van een goede Maes of speciaalbier) of een wijntje, maar ik kan er niet tegen. Na een glas bevind ik me al in de "affectie"-fase... Meestal stop ik dus na een glas, of ik moet me in vertrouwd gezelschap bevinden.

Rhapsody

Hmmmm.. Baileys!  :D Dat vind ik echt lekker.

sutoroberi_sheku

baileys wilde ik vroeger ook nog wel eens drinken, maar tegenwoordig niet meer.
niet alleen dus vanwege de alcohol smaak, maar gewoon de gedachte dat er alcohol in zit.

gelukkig drinken de mensen om mij heen ook niet (veel), en hebben accepteert dat ik niet drink.
Had wel nog met halloween een punch gemaakt, met zwarte wodka, vruchtendsap en kleurstof. met allemaal rode gelatine erin, en van
die vreemde gelatine kersen erin. en plastic mieren hahaha. allemaal in een heksenketel.
best grappig.
Uiteindelijk heeftbijna niemand er wat van gehad, en ik dus ook niet. was echter wel leuk om te maken

Austen

Waarom stoort de gedachte je dat er alcohol in zit? (heb niet het hele topic gelezen, mes excuses)

In mijn omgeving wordt best wel veel gedronken, maar niet omdat het "stoer" is ofzo. We zijn gewoon bourgondiërs die genieten van een glaasje wijn of een pintje bier. Poppy drankjes als breezers enz worden niet gedronken, dan drink je beter limonade, dat smaakt hetzelfde  ;)

sutoroberi_sheku

omdat het me totaal niet aanstaat wat het doet met mensen. OOk de gehele levensstijl en sfeer eromheen vind ike echt niks
dat iedereen het drinkt? ik wil niet zijn als iedereen. Ik wil daar graag bovenstaan.
ik geef niet toe aan de zogenaamde verleidingen van deze trijd. Het is misschien ook een manier om controle te houden. ik weet niet,
maar ik heb er gewoon een grote afkeer van.

Austen

Nee, ik dacht dat je er iets negatiefs mee had meegemaakt ofzo  ;)

pinky

Ik drink ook niet omdat ik er een beetje negatieve associate bij heb, maar ook voornamelijk omdat ik het niet lekker vind. En wat hierboven al werd gezegd, ik lust wel breezer of andere mierzoete drankjes die vol suikerbommetjes zitten. Dan proef je de alcohol niet meer. Maar goed, dan drink ik net zo lief een verse jus dórange. Net zo duur, lekkerder en een stuk gezonder ook nog eens!

Brummetje

Van blowen kreeg ik alleen een lachkick en werd ik bang voor mijn hart (voelde een druk op mijn borst). Verder geen drugs gebruikt.
Alcohol heel soms. Is me een keertje met een feestje niet goed bevallen (5 baco's en sate+ei gaat niet samen). Sindsdien ben ik bang om te drinken. Dus ook negatieve associatie.

bebe

#26
ik had een vader die alcoholist was,en heb dus van dichtbij meegemaakt wat alcohol met een mens kan doen.
Maar dat is niet de reden waarom ik bijna niet drink.
Ik vind het gewoon niet altijd lekker, wel de zoetere varianten, zoals passoa of bessen jus of zup
en oh ja rose bier,kijk dat vind ik nou lekker, en ook een advocaatje met slagroom(of eerder andersom bij mij 3/4 slagroom en 1/4 advocaat,haha) op zijn
tijd,heerlijk! En als het heel heeeeel warm is (bv met line dansen in de zomer)eens 1 biertje,hoogstens dus eens per 1-2 maanden eens alcohol.

Rhapsody

CiteerMaar goed, dan drink ik net zo lief een verse jus dórange.

Voor mij gaat er niets boven een lekkere mok groene thee. ;D

Ienepien

Citaat van: bebe op januari 17, 2009, 12:02:34 PM
,maar vaker dan eens per 1-2 maanden gebruik ik eigenlijk
geen alcohol.....

Eens per 1-2 mnd géén alcohol? En de rest altijd bezopen? :rollol:

sutoroberi_sheku

Ik had een tijd dat ik niet zonder Cola light kon (ook alleen de "echte"). als ik thuiskwam, na het eten vooral. (anders had ik niet het gevoel, dat het eten goed zakte.
Cola spoelt het allemaal goed weg, haha.) maar ook tussendoor.
Nu drink ik het bijna alleen na het eten nog, en als ik zo'n typische cola-craving heb. Dan werkt ook alleen cola light, geen ander drinken.

maar ja, liever een cola craving, dan een drugs craving toch??