Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

lustgevoelens opwekken met bv drugs/alcohol

Gestart door X-U, januari 11, 2009, 11:36:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Heb je je paarse trui aan? Dan was jij het!  >:D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Nee, mis ! Ik heb een rode aan, met een zwart vest daar overheen ! Dus ik was het niet !  :rollol: :rollol:

* Peter slobbert nog net wat Bayleys weg*
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Citaat van: peter1963 op februari 02, 2009, 07:15:14 PM
Ik ?

* Peter zet zijn meest onschuldige gezicht op*

;D

Ik vind dit lang niet je meest onschuldigste gezicht, hoor.
Volgens mij is het een grijns van oor tot oor, waar er inderdaad nogal wat bruine slurp uit je mondhoeken drupt. :rollol:

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Betty

Ik heb het feestje "overleefd" zonder Bach (ik dacht ook niet er lustgevoelens van te krijgen maar lekker relaxt is ook wel lekker.....) met met coca cola. Er ging af en toe wel een ticje in.....  ;) ;)
B.

Emma

Volgens mij werken externe producten zoals alcohol en drugs helemaal niet lust-verhogend als die lust er niet inzit. Het zijn middelen om bepaalde gevoelens te versterken. Als die gevoelens niet in je zitten, gebeurt er niets. Ik ben nog nooit opgewonden geraakt door alcohol en ik vind drugs te gevaarlijk om te proberen. Als het niet van nature lukt, dan ga ik zeker niet andere middelen gebruiken. Ik ga niets forceren.

pinky

Goed standpunt. Ik durf drugs ook niet aan. Denk dat ik het veels te leuk vind om zooo ontspannen te zijn. Neej, laat die maar bij andere mensen! Ik denk wel dat je een punt hebt hier.

Rhapsody

Precies. Volgens mij schakelen alcohol en drugs ook bepaalde dingen uit, het zijn verdovende middelen. Waardoor je langzamerhand jezelf niet meer bent. Je hersenen vertroebelen.

Mocht het lust opwekkend zijn, dan ben je als je die gevoelens hebt niet nuchter, en naar mijn mening dan jezelf dus ook niet. Wat die gevoelens weer, mocht het wel lust opwekkend zijn, niet echt echt maakt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Je zit dan in een roes, en die roes is weer verslavend.

pinky

't blijft voor mij een enge gedachte. Sommige mensen kunnen er goed mee omgaan en dan vind ik het compleet oke. Een vriendin van mij gebruikt wel eens wat om het leven in bed spannender te maken. Maar dat is echt heel af en toe. En dan vind ik het helemaal oke. Maar als je niet meer zonder kan of de controle verliest... auch!

Ienepien

En ik? Ik heb het nog steeds niet durven gebruiken.
Ik ben bang voor het effect, en het is er gewoon nog niet van gekomen. :-\

petra1963

Emma schreef: <Volgens mij werken externe producten zoals alcohol en drugs helemaal niet lust-verhogend als die lust er niet inzit. Het zijn middelen om bepaalde gevoelens te versterken. Als die gevoelens niet in je zitten, gebeurt er niets.>

Klopt, zo werkt in ieder geval wiet. En alcohol ook wel, denk ik. Wat er niet in je zit, komt er dan ook niet uit. En wiet is dan een heel 'licht' middel vergeleken met alcohol..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Denk, denk, denk...............dus ik hoef er eigenlijk helemaal niet bang voor te zijn? :-\

petra1963

Dat denk ik inderdaad. Als jen re een beetje wiet in je sigaret stopt, krijg je ook maar weinig binnen. Je verandert onder invloed van een beetje wiet echt niet in een andere persoon.. of komen er plotseling allerlei gruwelijke karaktertrekken tevoorschijn waarvan je helemaal niet wist dat je die hebt..

Ik denk dat je bang bent voor het onbekende... at snap ik wel..  :knuffel: Je zou (maar ik weet niet of dat kan) je eerste jointje samen met iemand anders kunnen proberen, waarbij die ander 'nuchter' blijft. Dat is een hele veilige methode.

En verder: wiet niet combineren met alcohol.. maar dat wist je vast al.. :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ik denk ook wel dat je het gerust kan proberen hoor! Ik ben wat dat soort dingen betreft gewoon een scheitebak! Ik ben ook nog nooit aangeschoten geweest, dus... maar ik ben dan ook ontzettend bang verslaafd te raken aan dat soort dingen. Iets verteld dat me dat dat dan weer te maken heeft met mijn opa en oma die elke dag teveel drinken en de hele dag ruzie maken. Vermakelijke ruzies voor omstanders, als je er de humor van kan inzien, maar voor henzelf zeker niet leuk. En dat wil ik koste wat het kost vermijden. Maar goed, mijn broer en zus die drinken wel gewoon. Mijn broer wordt ook wel eens goed aangeschoten, maar weet het gewoon in de hand te houden. Dus het is echt mijn eigen angst dat ik dat niet doe! Want het die verslaving zal vast niet in het DNA meegegeven worden.