Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Waarom doe ik het eigenlijk?

Gestart door Brummetje, mei 18, 2009, 07:25:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Inderdaad dapper van je, Brummetje !  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mannetje


Brummetje

;D

Nu blijf ik voorlopig wel ff vrijgezel hoor.

Jip

Heel goed, en niks forceren wat dat betreft omdat je iedereen in je omgeving maar relaties met elkaar ziet aanknopen. Daar heb ik het dus afgelopen jaar (11 maanden vrijgezel nu) best moeilijk mee gehad en dacht: waarom gaan mn vriendinnen zo snel van de ene naar de andere? En wetende dat ze dan ook seks met die mannen hebben, brr moet er echt niet aan denken. Oke, in mijn geval ligt dat nu dus ook ergens anders aan maar ook voor jou zou ik gewoon ff lekker voor jezelf leuke dingetjes doen zonder aan heel dat relatie- en seksgebeuren te hoeven denken. Zonder partner is dat wel zo makkelijk want je hebt dan geen gevoel van 'verplichting' naar de ander toe. Misschien word je vanzelf wel weer een keer verliefd en vind je het dan makkelijker om aan te geven wat je prettig en niet prettig vindt en wat je op dat gebied wel en absoluut niet wil doen.

Ereinion

 :knuffel: Ik denk dat je de goede beslissing hebt genomen. Hoe gaat het nu met je?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Brummetje

Even mijn 1e post van dit topic quoten

Citaat van: Brummetje op mei 18, 2009, 07:25:31 PM
Seks hebben dus. :-\

- Ik kan mezelf niet 100% geven. Bij mijn ex niet, maar bij R ben ik een stuk vrijer. En ergens denk ik dat ik een lichte bindingsangst heb. Ik wil me graag voor 100% aan hem geven. En wil dat ook leren.
- Ik kan er niet optimaal van genieten, ben bang om vies te worden (word erg nat :-[ en dat loopt dan lekker naar achter toe. :-\). Als ik dat van me af kan zetten, door te weten dat het niet vies is.
- Ik heb een beetje smetvrees, ik voel me nooit fijn na seks, door punt 2. Hier had ik alleen bij S last van, bij R heb ik er nooit last van gehad dat ik me niet fijn of vies voelde na de seks.
- Ik krijg keer op keer problemen daar beneden (schimmelinfectie, blaasontstekingen, en nu wrs genitale wratten. :o >:(), en das ook zeker niet fijn. Misschien was dat toevallig achter elkaar, of droeg S het bij zich. Nu geen last meer.
- Ik ben toch nooit opgewonden. Bij R toch wel weer een beetje. Alleen durf ik het nog niet echt te laten merken, bang dat hij het gek vind. :-[
- Vaak vind ik het al heel vervelend als hij me knuffelt/zoent Dat had ik alleen bij S, met R knuffel en zoen ik graag. Van alle jongens met wie ik gezoend heb, zoent hij toch wel het lekkerst.
- Als we seks hebben, denk ik vaak snel: Ja genoeg weer, ga maar van me af. Ook bij R geen last van.

Ik blijf erbij dat seks voor mij niet zó heel belangrijk is en dat ik nog steeds wel zonder zou kunnen, als het bijv medisch niet meer mogelijk zou zijn. Maar met R is het wel altijd fijn (geweest). Alleen op het laatst, vlak voordat het uit ging, was ik depressief en dan heb je natuurlijk nergens echt zin in.

Ienepien

Dat natte, vieze, daar heb ik ook last van gehad.
Maar manlief heeft me verzekerd, dat 'dat nu eenmaal bij mij hoort' en hij het écht niet vervelend/naar/vies ofzo vindt.
Als je je er overheen kan zetten, en het zelf niet (meer) erg vindt, kan je er veel meer van genieten.
En ach, erna lekker allebei onder de douche springen is goed voor het naspel. ;D

En dat niet laten merken, dat je opgewonden bent? Waarom niet? Natuurlijk wél!
Het is voor een man zéér frustrerend, dat hij zijn vriendin/vrouw niet opgewonden kan krijgen.
Dus......laat maar komen............en geniet. :klap:

Ereinion

Je gaat toch niet meteen weer terug naar een andere ex?  :o
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Brummetje

Nou ehm... wel als wij gewoon allebei het gevoel hebben dat we bij elkaar horen. Betere uitleg in mijn "wist je dat" topic.

Klinkt misschien stom, maar kleine (liefdes)signalen, tijdens een dagje Walibi, deden voor ons de knoop doorhakken om het nog een keertje rustig te proberen.

Jan

Ik wil niemand ontmoedigen, maar ik zie al héél lang een Brummetje die zichzelf heen en weer slingert..

Uiteindelijk is enige stabiliteit blijkbaar erg ver weg.

Mannetje

Jan, je hebt inderdaad groot gelijk.
Wellicht dat het nu wel goed gaat.
En daar komt Brummetje maar op één manier achter.
Gewoon proberen.

Mannetje

Die stabiliteit komt ooit wel een keer.
Iedereen moet zelf zijn dingen leren en ervaren.
Als alles voorgekauwd zou worden dan leert ze er helemaal niets van.
We kunnen hoogstens een paar tips geven

Ienepien

En Brum kennende, doet ze toch wel, wat ze in haar hoofd heeft. ;D

Brummetje

Ehm ja, dat laatste is zooooo waar. :P

Eigenwijs? Ja heel erg. Slechte eigenschap? Soms, dit kan ook een goeie eigenschap zijn. Vind ik. Als je maar weet, wanneer het niet (meer) leuk is, of wanneer het beter is om iets wat ik in mijn hoofd heb gewoon niet te doen.

Ienepien

Brum! Waar haal je die wijze woorden vandaan?  :klap: