Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sauna

Gestart door Jip, juni 22, 2009, 05:59:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jip

Ik vroeg me af hoe jullie denken over sauna en/of naaktrecreatie. Het heeft helemaal niets met seks te maken, maar wel met de beleving van je eigen naaktheid en die van anderen. Voor mijzelf is dit echt de ultieme manier van ontspanning (wel ga ik altijd naar vrouwendagen) en heb er helemaal geen moeite mee om dan in mn blootje te zijn. Geldt dit voor jullie ook of moeten jullie van naaktheid in 't algemeen ook niets hebben?

Sismo

Ik ben al lang niet meer geweest, maar vooral in de winter vind ik het heerlijk om door en door warm te worden. De eerste keer dat ik ging was ook een vrouwenavond, maar daarna ging ik ook tijdens de "gewone" openingstijden. Gewoon fijn!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Brummetje

Ik ga vrijdag - na lange tijd - weer met een vriendin.

jojo83

Ik vind de sauna heerlijk, alleen is het voor mij ook al wel weer te lang geleden. Ik vind daar altijd een heel relaxte sfeer hangen en voor mijn gevoel heeft daar echt niemand een associatie met seks.
Ik ben ooit ook eens begonnen met een vrouwenavond, maar snel naar gewoon gegaan.
Moet ik toch maar weer eens plannen!

Ciara

Sauna!! Ben nog maar 1x echt in een sauna geweest, maar ik vond het heerlijk, wil ik zeker vaker doen. Ik schaam me absoluut niet voor mn lichaam, vond het toen geen enkel probleem om bloot rond te lopen. Het was gewoon tijdens normale tijden, dus mannen en vrouwen. Het heeft helemaal niks met seks te maken. (al is het wel leuk om af en toe even naar de mensen te gaan zitten kijken :p )

Ienepien


Brummetje

Jaaaa, doe ik ook hoor. ;D

Ooit eens een man gezien met een metalen zak. :o Oftewel zoveel piercings daar, dat het zo leek. :D

In het begin vind ik het ff moeilijk (als ik lang niet ben geweest), maar dat is na een minuutje of 5 a 10 weer over.

Jip

Dat kijken doe ik dus ook, hihi. Niet staren ofzo maar ik merk dus wel dat ik naakte lichamen mooi kan vinden en dat vind ik voorlopig al heel wat. Hypocriet misschien wel een beetje dat ik om dezelfde reden dus naar vrouwendagen ga om te voorkomen dat ik op mijn beurt 'bekeken' kan worden door een man. Daar zou ik dan namelijk wel weer moeite mee hebben, mja, aangezien ik dus zelf ook niet de hele tijd mn ogen dichthoud (en jullie dus ook niet ;)) neem ik aan dat dat altijd wel in zekere mate kan gebeuren.

@ Brummetje
Zo'n metalen zak lijkt me echt afschuwelijk om te zien.  :-X

Ienepien

Grappig met een magneet. ;D

Mannetje


Ienepien

Zal ik achter je aan komen? :P

Jip

Pijnlijk ook als je ergens aan blijft haken.  >:D

Sismo

CiteerMoet ik toch maar weer eens plannen!
Citeerwil ik zeker vaker doen
CiteerIk ben al lang niet meer geweest
....tijd voor een Aven-sauna-dagje?  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ieuw! Da's pas ENG! >:D

Jip

Zijn er wel al eens Aven-ontmoetingsdagen geweest? Sauna lijkt me echt een bizarre plek voor een ontmoetingsdag, zeker voor een forum als dit, hihi  :schater: