Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hij en ik

Gestart door Brummetje, juli 23, 2009, 07:34:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brummetje

Tja wat moet ik zeggen? :-\

ik vermoed dat het gewoon niet gaat. Hoe graag we het allebei ook willen, het werkt niet tussen ons. :78: We doen elkaar meer pijn dan dat we elkaar gelukkig maken. Was ik vorige week nog beetje opgewonden, deze week is dat weer totaal verdwenen. :-\
Hij is dus bij mij, sinds dinsdag. En ik ben volgens hem zo afstandelijk. Wat ik gewoon niet doorheb.

Maar er zijn wel weer een aantal dingen waarbij we aan elkaar ergeren. Hij bij mij dat ik alles negatief opvat. (Maar ja als er word gezegd dat hij vind dat je nu minder mooi bent dan met lang(er) haar, hoe moet ik dat anders opvatten? Ik weet dat hij er zo over denkt, maar dat kan hij toch wel voor zich houden? Waarom mij kwetsen onder het mom van: het is mijn mening? >:( Ik wil dit graag en ik vind het leuk! Hij zou me moeten nemen zoals ik ben. En hij zou me ten allen tijden mooi moeten vinden, al was ik kaal!)

Dat is dus 1 punt. En het andere punt is dat hij gewoon arrogant is en vind dat ie bepaalde dingen wel mag doen (ook al zijn ze bij de wet verboden). Hiervan is het voorbeeld, dat we ergens reden en er een auto op de linkerweghelft bleef rijden. Geen (auto)snelweg maar gewoon een tweebaansweg net buiten mijn dorpje. En dan vind hij dat hij er haast bovenop mag zitten, rechts voorbij mag rijden en m ook nog eens mag afsnijden, omdat HIJ wilt laten zien dat die auto rechts moet rijden.
Ik was daar dus pissig over. Met recht of niet??

En dan het blowen van hem... Hij is gestopt, we kunnen gewoon naar een pretpark zonder dat hij ergens moet stoppen om te roken, of voorgedraaide(n) mee moet nemen. Maar wat hij wel nog doet, is af en toe blowen. En gister had hij er inene enorme zin in. (Mss omdat we ruzie hadden gehad...) Ik heb het toegestaan omdat ik geen ruzie wilde. Later ging ik naar mijn tante om te zeggen dat de politie geweest was dat ik de aangifte kon ondertekenen. En het gesprek kwam op dat zij hem weg had zien gaan, ik kon niet voor me houden wat ie had gedaan. (Ze weet dat hij verslaafd was.) En zij zei dat ik heel goed moest nadenken... Wat ik ook ga doen.

Want hij is dus ook verslaafd geweest aan echte drugs. En daar is ie wel helemaal clean in. Maar dan wilt hij graag nog eens paddo's proberen. En dat vind ik niet goed. Ik vind paddo's erger dan wiet. Van mij mag hij het een keertje doen, maar dan is ie mij wel kwijt. (Zegt hij heel arrogant: "Nee dan ben ik je niet kwijt." M.a.w: Jij moet het maar goedvinden als ik dat een keertje zou doen.)

Liefde... ik word er gek van.

Brummetje

Waarom denk ik toch altijd dat het dit keer wel goed zal gaan? Waarom vergeet ik compleet al het andere waar ik me aan ergerde?

Volgens mij is het echt zo dat een ex niet voor niks een ex is en dat het ook bij een 2e/3e/4e keer niet goed zal gaan. :-X

pinky

Dat denk ik ook. Kijk, soms is een tweede kans een goede. Maar een derde kans gaat denk ik toch wel mis. Een een vierde keer zeker. Als je al drie keer tot de conclusie bent gekomen dat hij het niet is... driemaal is scheepsrecht en dat is niet voor niets!

Ik vind het erg jammer voor je, maar ik denk dat we dat hier allemaal wel aan zagen komen. Het was tenslotte niet voor niets misgegaan de vorige keer. Misschien is het beter als jullie gewone vrienden blijven. Dan is het wel leuk, toch? Misschien zijn jullie gewoon geen relatiemateriaal, maar vriendenmateriaal! Sterkte!  :knuffel:

Ienepien

Brum, Brum, Brum, Brum,,,,,daarom zeiden wij ook, dat je voorzichtig/rustig aan weer moet proberen.
Hij kan nóg zo lief doen, en alles met ja en amen bevestigen, maar zeggen en doen zijn twee verschillende dingen.
Kijk het nog even aan, en vlieg niet meteen achter hem aan.
Op een gegeven moment wéét je van jezelf, wat je eigenlijk wil.
Niet impulsief, maar écht. Dus wacht dat even af................. :-\

Mannetje

Het valt allemaal niet mee  :-\

Scattered

Beste Brummetje, je zal het niet leuk vinden wat ik je ga zeggen, maar waar is je gevoel voor eigenwaarde?

Citaat van: Brummetje op juli 23, 2009, 07:34:15 AMLiefde... ik word er gek van.
Waar blijkt die liefde dan uit?

Brummetje

#6
(FF wat toegevoegd, her en der in deze tekst.)

Ik was ook even vergeten hoe vreselijk irritant hij kan zijn. Zelf had hij dan altijd het "excuus" dat hij 'vrolijk' was. Maar naar mijn mening doen vrolijke mensen toch HEEL anders. :-X

Voorbeeldje: We zitten net in de auto en hij heeft zo'n stamp-cd erin zitten. Hij weet dondersgoed dat ik dat pokkeherrie(!) vind en het NIET wil horen. Dus ik vraag vriendelijk: Mag hij op de radio? Een normaal persoon zou "oke is goed" zeggen en het gelijk doen. Maar R niet. Hij wacht er expres nog even mee (ik zie dat als doelbewust treiteren), en zegt dingen als: "Hoezo dan, dit is toch leuke muziek?" Hij bedoelt het als grapje, maar ik vind het strontirritant van hem dat ie het niet gewoon gelijk doet. Ik vraag er gvd toch netjes om?

Dus nee, ik ga hem zeggen dat het idd niet gaat werken tussen ons.

Zag vandaag het programma: Help mijn man is klusser. R is niet zo erg als die Pascal, maar komt er wel in de buurt. Iig vind ik R met vlagen enorm arrogant. En hij word heel snel pissig als er iets met zijn geliefde auto gebeurd. Ook al doe ik het per ongeluk.

Kan me herinneren, onze eerste of tweede date. Ik zat in zijn auto en wilde dat zonneding uitklappen, maar dan tegen het raam aan. Alleen duwde ik m per ongeluk iets te ver door (ken mijn eigen krachten niet ;D) en daar werd R zó pissig om. Nu achteraf had ik moeten bedenken dat dat al een waarschuwing was, hoe hij is qua karakter. Jemig, wat kost zo'n dingetje nou en ik deed het toch niet expres?! Daarbij kenden we elkaar net en dán al zo kwaad worden op je date?

Ik zie ertegen op, want ik ga m wéér pijn doen. Maar ja, hij bleef elke keer contact zoeken met mij.

pinky

Misschien toch alle contacten verbreken? Dan kun je jezelf niet meer door hem laten verleiden. Maar goed, dat is aan jou om te beslissen.

Ienepien

Dus nieuw mobiel nummer, nieuw email-adres, niet meer reageren, als ie er toch weer achter komt, dat soort dingen........ :(

Brummetje

Nee ik zal me niet meer laten verleiden door m. Ik weet nu dat het echt niet werkt tussen ons. En ik denk dat als ik dat zeg tegen hem, dat hij dan wel aangeeft, totaal geen contact meer te willen.

Mannetje

Gewoon zo'n ezel aan de kant zetten! Zo'n gast is niemand waard!

pinky

Welwaar! Een vrouw die net zo erg is! Hahaha!

Mannetje

Ja inderdaad, anders loopt die vrouw ook weer mannen ongelukkig te maken.

pinky

Precies, dus een perfect match. Nou die vervelende vrouw nog vinden...

Ereinion

Wel fijn dat je er zo snel weer achter komt. Toch een :knuffel:

Iemand anders (Ienepien?) zei het ook al; je bent wel een heel stuk volwassener geworden! Goed hoor, dat je je ondanks alles er toch zo doorheen slaat en er zoveel van leert. Je komt er wel, meid!

Heb je nog wat over van mijn verjaardagskado voor jou? Anders stuur ik je nog weer opnieuw wat door.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.