Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

huidproblemen/krabben

Gestart door myra, augustus 31, 2006, 10:58:58 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Haha, goeie!
Nou ik krab ook altijd mijn wondjes weer open. Soort verslaving wel ja. Ook puistjes zijn bij miet geheel veilig. Meeëters (ik denk, ik probeer een nieuwe spelling) hebben bij mij het geluk het nog eens te overleven, maar ook niet altijd. verder heb ik last van een droge huid. Die kan bijnan enrgens tegen. Tegen water niet, ik mag veel dingen niet eten die slecht zijn voor de huid (zals varkensvlees). Maar ik blijf er last van houden. Zeker in de winter. dan droogt de boel snel uit! Ik heb het vooral op pleksje waar je makkelijk zweet (ellebogen, knieholte, tussen mijn vingers). Meestal kan ik er wel vanaf blijven. Want eenmaal opengekrabt wordt het nogeen stien keer zo erg en pijnlijk. Maar soms is het onmogelijk er vanaf te blijven.
En ja, ook ik douche altijd ontieglijk heet. Heel slecht voor mijn huis. Maar bibber bibber.Is dat niet oko een man vrouw ding. Ik weet dat mijn moeder en zusje ook zo heet douchen, terwijl mijn vader en broers liever koud douchen. Zij kennen ook geen warm water. Lauw nog net!

petra1963

Ik douche ook heet... ik vind het heerlijk ! :)

Ik moet er niet aan denken koud te douchen..BRRR !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Tempesta

En om het vrouw/man idee helemaal te ontkrachten: ik douche NOOIT boven lichaamstemperatuur, en in de zomer kom ik vaak onder de 30 graden uit. Sterker nog, ik kick erop de temperatuur dan steeds verder omlaag te brengen >:D.

pinky

Hmm, nou ja. Is dat misverstand ook weer de wereld uitgeholpen.  :D

Ereinion

Over het algemeen douche ik vrij warm. Maar soms vind ik een koudere douche echt heerlijk, vooral 's ochtends als ik niet echt wakker kan worden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Als je mij 's morgens onder de douche zet zal je toch zelf de kranen moeten opendraaien en mij moeten wassen want dat niveau haal ik dan nog niet! :geezer:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Rush`

Citaat van: Zonnekind op oktober 16, 2006, 07:33:52 PM
Als je mij 's morgens onder de douche zet zal je toch zelf de kranen moeten opendraaien en mij moeten wassen want dat niveau haal ik dan nog niet! :geezer:

Haha, eerst een kopje ?
The circle is through the looking glass

petra1963

Citaat van: Ereinion op oktober 16, 2006, 07:05:53 PM
Maar soms vind ik een koudere douche echt heerlijk, vooral 's ochtends als ik niet echt wakker kan worden.

HEEELP ! BRR ! ( Griezel)

* Peter kruipt nog dieper weg onder de warme dekens, en hoopt dat hij geen nachtmerries krijgt van koude douches*
* Of liever gezegd: van loodgieter Ereinion die alle douches zo verbouwt dat er alleen nog maar koud water uit komt *
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik zei niet koud water, maar kouder...  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

luth

Warme douches zuiveren je aura, daarna moet je je met lauw water afspoelen, om je aura te sluiten.
dit maak je minder gevoelig voor indrukken van buiten af.
puisten, ik zat nooit zonder, op het voorhoofd = vervuilde darm
                                        op de kin = hormonaal
ook al ben ik 40 d'er is wel altijd eentje te bespeuren.
ik heb dit wel opgelost door teunisbloemolie te gebruiken, in capsulvorm.
het reguleert uw huid : dit wil zeggen te droge huid wordt gevoed en te vette huid normaliseert.
het is ook een anti-rimpel middel ook al gebruik je het inwendig.
teunisbloemolie zorgt ook dat uw hormonen reguleren, geen pijnlijke maanstonden enz.
voor de jongens is dit pompoenpitolie.
doei doei luth

Ereinion

Dat klinkt interessant, Luth. Ik wist wel dat warm-koud douchen goed was voor je bloedsomloop, maar niet voor je aura.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Het klinkt alsof Luth regelmatig inkopen in een natuurwinkel doet  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

luth


Zonnekind

Hoe komt dat je dit allemaal weet Luth? Heb je nog zo van die leuke weetjes?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.