Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Koffie-drinken in Randstad

Gestart door essierulez, maart 04, 2013, 07:49:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

essierulez

Hallo allemaal,

Het lijkt mij leuk om een keer een bijeenkomst bij te wonen. Zelfs zit ik echter vaak met een tijd-gebrek, en (met een gebrek aan een auto) ben ik gebonden aan het OV.
Daarom bij deze mijn voorstel om een keer koffie oid te gaan drinken met wat mensen, ergens in de randstad(bij voorkeur: driehoek Amsterdam-Utrecht-Den Haag).
Gewoon om een keer de gezichten te zien achter de mensen op dit forum?

Bij deze dus mijn vraag: is hier interesse voor?
Als er genoeg interesse voor is, dan ga ik wel kijken naar een locatie/datum.

Jovi_Hobbes

Met name de streep Utrecht- Den Haag spreekt mij wel aan  :D
Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik het op het moment erg druk heb, dus ik kan nog niet echt beloven dat ik erbij kan zijn, maar ik vind het idee wel erg leuk.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Paul2

Ja, iets in de Randstad is voor mij wel haalbaar :)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SoulDragon

Als het richting utrecht is zou ik het erg leuk vinden, Amsterdam zou ook haalbaar zijn.
Heb hetzelfde probleem, geen auto...dus het moet met het OV. :)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Fricai

Kan ook wel! Ik kom dan met OV vanaf Ede-Wageningen en kan op mijn traject meenemen met 40% korting (studenten =]), liefst Utrecht maar Amsterdam is ook geen punt.

AceVentura

Als het ook iets anders dan koffie mag zijn lijkt het me ook erg leuk  ;D

* AceVentura hoopt wel op een plaats die goed met de auto te doen is want hij is nogal auto-verslaafd  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

SoulDragon

Ooh, vanaf Amersfoort rij ik ook met 40% korting, dus als er iemand mee wilt... (voordeelurenabbonement).
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

MW

 :wave:

Ik woon bij alphen aan den rijn dus de Randstad is prima!

Zodra er een duidelijk voorstel is lijkt het me leuk om te kijken of ik erbij te kan zijn  :)

vrovanzi

Dat lijkt me een keileuk idee! Ik wil zeker meedoen. Is het bereikbaar met de trein of bus? Ik zie het namelijk niet echt zitten om met de auto in Nederland rond te rijden...Ik hoop ook dat het voor een nuttig aantal uren is zodat het de moeite is om vanuit België tot daar te komen. Laat maar iets weten van zodra je beslist hebt waar en wanneer. Ik beaam wat AceVentura zegt en hoop ook dat het iets anders mag zijn dan koffie?

Greetz


Edewecht

Citaat van: AceVentura op maart 05, 2013, 08:03:13 PM
Als het ook iets anders dan koffie mag zijn lijkt het me ook erg leuk  ;D

CiteerIk beaam wat AceVentura zegt en hoop ook dat het iets anders mag zijn dan koffie?

Nee! Alleen koffiedrinkers. Dat gedoe met al die afwijkende minderheden...   ;D
(Dit is dus ironisch bedoeld)

Ace en Asha, hoe meer zielen hoe meer vreugd;  :grouphug: ikzelf drink ook niet zoveel koffie...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jovi_Hobbes

Hoezo minderheid? Ik doe ook niet aan koffie hoor  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Happy

En ik ook niet, voor je het weet is de meerderheid veranderd in een minderheid  :D.

Ik ben benieuwd wanneer één en ander gehouden wordt. Het lijkt mij leuk om erbij te zijn wanneer ik op die datum geen andere verplichtingen heb.

vrovanzi

Ja idd wie weet mss moeten we daar ook eens een poll over houden?  ;)

Hehe dat hadden we nu écht niet door se Edewecht dat je het ironisch bedoelde ... ;)

essierulez

Citaat van: AceVentura op maart 05, 2013, 08:03:13 PM
Als het ook iets anders dan koffie mag zijn lijkt het me ook erg leuk  ;D


Tuurlijk, eerlijk gezegd drink ik zelf ook bijna geen koffie ;-). Maar als je zegt iets drinken, dan impliceert dat vaak om s'avonds iets te doen, en koffie drinken betekent meestal overdag ;-).